Gå til innhold

Signatur regel - bilder


Anbefalte innlegg

Trolig den eneste tingen med innlegg.no som irriterer meg:

 

Ingen bilder

 

Der har du første signatur regel på innlegg.no. Dette er vel nesten det eneste forumet jeg vet om hvor du ikke kan bruke bilder i signaturen din. Javel.. Joda, jeg vet at

store bilder er plagsomt. Men derfor har du px regler. F. eks max 250*150. Og bilder som er blinkende\"flashy" er plagsomt, men derfor tillater man ikke .png\flash ol. bilder.

 

Kun JPG [sett in max størrelse], f. eks.

 

De fleste er vel medlemmer på forum hvor det er bilder i sig, og personlig så synes jeg det fungerer utmerket i 9/10 forum. Spriter opp forumet gjør det også, og mange liker å vise fram evt. "sigs" de har lagd.

Endret av Frode789
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er admin på HoN-Norge.net og vi har gitt folk lov til å ha bilder som ikke er så veldig flashy og innenfor en viss størrelse. Dette er kun på grunn av at det faktisk er litt relevant å ha en sig som viser dine stats in-game. Men la oss si at du kommer med en sig som viser stats i MW2 så er det helt totalt uintressant for meg, og det gjør bare forumet mer kaotisk.

 

I tillegg blir det mye mer å administrere. Det er alltid folk som ikke gidder å lese reglene, og når de da er litt defuse så går det sjeldent bra.

 

Jeg sier klat nei.

Lenke til kommentar

Om dette skulle vært lov, måtte det kun være mulig å bruke sånne bilder kalt Userbars. De er f.eks 350 piksler i bredden og 20 piksler i høyden. De tar ikke mye plass og står ikke frem så lett som et større bilde ville ha gjort. Noe større enn det en Userbar er vil ikke jeg ha godtatt.

Lenke til kommentar

Neineinei. Jeg driter i hvilke stats man har lyst til å flashe, når det ser helt forferdelig ut.

 

Hvorfor tror du\alle automatisk at det er stats e-peen bilder man vil ha i sig? Ikke alle vil ha det.

 

Men men, ser jo at folk her inne er meget lite interessert, så never mind.

Endret av Frode789
Lenke til kommentar

Om det er fargerike animejenter, ens eget navn på en photoshopfilter-bakgrunn, eller BC2-stats, så er det fremdeles noe veldig mange vil slå av. Jeg tror det holder med avatarer når det er snakk om å knytte et bilde til et navn eller en profil.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Personlig er jeg veldig glad i gode bildesignaturer. Har hatt stor glede av å lage og bruke. Samtidig skjønner jeg veldig godt argumentene mot. Og det er jo store kreative muligheter når det kommer til tekstsignaturer også!

 

 

???? ????????

??????????????

????

?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...