Gå til innhold

Anmeldelse: Splinter Cell: Conviction (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er Achievements for å klare spillet uten å bli sett blandt annet.

Det er et hav av forskjellige løsninger!

 

Jeg synes det var litt i overkant actionpakket når jeg begynte å spille Conviction. men så fort jeg kom inn i det,og ble vant til kontrollene, er det dynamisk og rask gameplay og stealth er ikke uteblitt! Man føler seg sterk, smidig og livsfarlig. Herlig spill!

 

Jeg har likt gameplayet i alle spillene i serien, og dette er intet unntak, selv om det tok sin tid å bli vant til. Jeg føler Sam har kommet til sin rett, som verdens farligste menneske, kalkulerende og iskald.

 

Edit: Og, coop med en venn med headset, priceless.

Merk og henrett fungerer sømløst mellom begge, og følelsen av å ta ut 12 fiender på fem sekunder er ganske konge..

Endret av Tor-Lein
Lenke til kommentar

ETt brett uten å bli sett, på flere av brettene blir du tross alt sett uansett.

 

Bare jeg som syns spillet var litt for lett? Foruten ett par steder, spesielt mot slutten, var spillet lite utfordrende på realistisk. Det var lite krise å bli merket og alt i alt en dans på roser. En meget underholdene og voldelig dans, men okkesom.

 

Jeg likte spillet, har enda ikke fått spilt nok co-op, men mer skal det bli. Spennende spill, må nok samle meg noen PEC's!

 

PS: kun jeg som mangler AK-47? Plukket den opp i deniable ops men den ble ikke unlocket...

Lenke til kommentar

Det er Achievements for å klare spillet uten å bli sett blandt annet.

Det er et hav av forskjellige løsninger!

Jepp, men heldigvis er dette noe helt annet enn systemet som var vør. Du velger kanskje å ta en bane uten å bruke våpen en gang, men så får du ikke belønning for det igjen.
Lenke til kommentar
Skrevet 16.03.2010 23:50 av maiN

Gleder meg sinnsykt, men vi får servert underveis at datteren til Sam ikke er død likevell, og vi må redde henne fra en bad-guy så skrur jeg av driten.

 

Skrevet 17.03.2010 00:37 av TCi

Heller tvilsomt. Splinter Cell hittil har ikke vært noen Hollywood happy-ending akkurat. Og jeg ser heller ikke at Sam Fisher kan bli lurt så lett. Noen må ha identifisert datteren.

 

hva sa jeg? kom meg 30 min utti før jeg skrudde av driten.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...