Gå til innhold

Call of Duty 4: Modern Warfare


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ak-47 og Aks-74u er de eneste våpnene som er verdt å bruke utenom sniper :p

 

Akkurat der synes jeg du tar feil.. :p

 

Når det gjelder AK-47- og Aks-74u-en så synes jeg Ak-en er dårlig mens 74u-en er bra. Sånn som MP44 og M4 Carbine er veldig gode våpen så fremst man vet hvordan å bruke de. MP5 liker jeg også, men haglene er noe av det jeg liker veldig godt på CoD4. Det som er dumt er at de er så aalt for dårlig! Skuddene løses jo opp på en ti-meters lengde så man nesten ikke kan forvente en hit-marker en gang. Det som er bra er at det er en egen class for haglene, men det hadde ikke gjort noe om det hadde vært et par hagler til i den..

 

Uansett, gold kamuflasje ftw! :D

Endret av Ollorca
Lenke til kommentar

Ak-47 og Aks-74u er de eneste våpnene som er verdt å bruke utenom sniper :p

 

Akkurat der synes jeg du tar feil.. :p

 

Når det gjelder AK-47- og Aks-74u-en så synes jeg Ak-en er dårlig mens 74u-en er bra. Sånn som MP44 og M4 Carbine er veldig gode våpen så fremst man vet hvordan å bruke de. MP5 liker jeg også, men haglene er noe av det jeg liker veldig godt på CoD4. Det som er dumt er at de er så aalt for dårlig! Skuddene løses jo opp på en ti-meters lengde så man nesten ikke kan forvente en hit-marker en gang. Det som er bra er at det er en egen class for haglene, men det hadde ikke gjort noe om det hadde vært et par hagler til i den..

 

Uansett, gold kamuflasje ftw! :D

Ak-47 er vel kanskje litt vansklig å bruke hvis ikke du har spilt det mye ja.

Selv, så føler jeg at de jeg spiller med, og meg selv har gull kontroll over den :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...