Gå til innhold

Trailer: Hydrophobia (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rip off? Tomb Raider i et moderne Rapture.. Finn på noe selv! Det inntrykket jeg fikk av storyen var at spillet brukte nøyaktig samme oppsett som bioshock også. En mann som trodde det kunne være bedre i et land uten politikk, noe som går til fiskene, selvsagt. *Fnis*

Endret av MortenHE
Lenke til kommentar

Jeg leste en heller sarkastisk kommentar om dette spillet på et annet forum jeg for min del føler dekker mine tanker om dette spillet:

 

"Because everybody loves the waterlevel."

 

Dessuten er den stemmen som snakker i traileren usedvanlig dårlig, hverken aksent eller tempo treffer noe som helst.

Lenke til kommentar

Kvalitetsmessig ikke imponerende. Animasjoner, lyder, effekter og kameraføring er annenrangs. Ikke helt overraskende, da dette er lagt opp mot en enkelt teknologi - vannfysikk.

 

Var jo litt PR om dette for et par/tre år siden eller noe. Kan derimot blir interesssant å se hvordan teknologien er - og om den fungerer. Er versjonen til PS3 og PC kansellert? Siden det ikke er lagt opp på multiplattform ... Om resten av spillet er av interessse får vi se. Holder ikke akkurat pusten for dette spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...