Gå til innhold

[PS3] Battlefield: Bad Company 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden jeg forhåndsbestillt Bad Company 2 på cdon,fikk jeg tilsendt en kode for som skulle åpne extra våpen.

i mailen står det jeg skal gå inn i PS-store og trykke på redeem-code oppe i høyre-hjørne, og taste inn koden der.

Men det går kun og taste inn 4x3 tegn og koden jeg fikk tilsendt i mailen er på 4x4 tegn.

har prøvt koden med og utelate de fire første/siste, men det fungerte dårlig. Har sendt mail til cdon, men ikke fått svar.

noen som har samme problemet, eller har noen tips jeg kan prøve?.

 

GAAAAME On !

 

psn:klipp4r

Endret av klipp3r
Lenke til kommentar

PSN: generalen99

 

Spiller ikke hver dag, men når jeg er pålogget, så er det stort sett på kveldstid sånn fra 20 og utover. 

 

Spiller stort sett medic, så om vi lager Gamer-squad, så har vi ihvertfall en medic :) 

 

 

 

edit: har ikke mikrofon, men har planer om å kjøpe i løpet av uka

 

 

Endret av Generalen
Lenke til kommentar

Vil du heller ha 20 "spille sammen" tråder som spammer ned Sony-forumet?

 

Heller det enn å ikke greie å finne tråden. Den er temmelig god bortgjemt atm. Jeg viste ikke OM denne kategorien engang.

 

Stien til tråden er nå:

Innlegg.no> Spill> Community> Spille sammen> Sony> [PS3] Battlefield: Bad Company 2

 

 

Det er kanskje heller en feil med oppsettet av forumet :p Spille sammen-stæsj burde jo mange fått sett (sånn at mange kunne spilt sammen? :))

Lenke til kommentar

Da vil jeg foreslå å faktisk ta en titt innom andre kategorier enn konsolldelen. Er mange kategorier du aldri vil finne om du ikke ser etter.

 

Edit: Men jo, jeg ser hva du mener. Det var vel slik ment at det skulle bli bedre å ha en egen kategori for dette slik at man skulle slippe en million tråder om å spille sammen i de forskjellige kategoriene, men det ser ut som om de blir oversett av en del som du sier. Det er jo selvfølgelig noe av det motsatte man ønsket.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...