Gå til innhold

PS3 med alvorlig skuddårsbug? (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis noen finner skadefryd i dette fortjener de selv å få konsollen sin ødelagt. Dette er utrolig kjedelig for de flere millionene som er berørt, og det hjelper ikke hvis noen umodent godter seg på det. Det er rett og slett en glipp fra Sonys side såvidt jeg har forstått, og en hvor beklagelig og kjedelig det er hjelper det ingen å finne glede i dette. Især ikke hvis en kommer til å konstant påpeke og bruke det i argumenter.

Du vet at hardcore fanboys ikke bryr seg om det right?

 

Jeg vil ikke si det er en tabbe.

 

Det er en KATASTROFE. For å si det mildt. Det er tusener som sitter med de modellene som er berørt og om alle må bli sendt inn til reparasjon er det helt sinnsykt.

 

Nå tenker jeg 360 fanboysa sitter og lol'er seg ihjel.

 

Hvertfall når de ser denne:

 

Jeg satt bare å ventet på at han skulle få RROD når han skrudde på den 360'n

Lenke til kommentar

Det er jo klart det er utrolig kjipt for de som påvirkes av det her, men samtidig så må det være lov til å se humoren i det hele. For min del er det iallefall utrolig morsomt å vite at det akkurat nå sannsynligvis sitter hundretusenvis av folk og river seg i håret fordi de ikke fatter hvorfor ting ikke virker.

 

Om man er vitne til en katastrofe vil man se bort, men man må bare se.

Om en venn faller og slår seg vil man gjerne være hjelpsom, men man begynner gjerne og le.

 

Sånn er det for meg nå. Jeg synes ikke det er underholdende fordi folk "lider", men fordi det skjer med så jævla mange samtidig, og det av en såpass liten feil som en feilstilt klokke. Hvem ser vel ikke humoren i at en klokkeslett klarer å stoppe flere millioner maskiner? Samme om det er en Xbox, Playstation eller PC.

Lenke til kommentar

Tråden har vært stille, rolig og saklig frem til nå. Er det virkelig vits i å blande inn konsollkrig og 360-prat i diskusjonen?

 

Ang. problemet så er jeg sikker på at Sony vil ordne det ganske raskt(hvis ikke det ordner seg av seg selv). Ingen konsoller er perfekte, så man vil alltid støte på et eller annet problem. Her er det heldigvis ikke verre enn at det er programvaren som er rammet.

Lenke til kommentar

Nå har det vært en gang slik att en del deltakere har brukt MS sin feilprosent mtp RROD som ett salgsargument for å få dem til å kjøpe seg en PS3 så jeg tror disse sitter og river seg i håret og håper på att problemet som Sony har nå med sin PS3 bare er en liten bug som blir borte i morgen.

 

Men det jeg finner underlig er hvordan dette i det helle tatt kunne skje har ikke Sony kvalitetsikret konsollen sin godt nok før de sendte den ut på markedet siden det er en del fat modeller generasjon 1 som har problemer.

 

Selv håper jeg på att problemet er borte når jeg skal fortsette med Heavy Rain i morra.

Endret av whackedorange
Lenke til kommentar

Kan umulig være så kjempemange som er rammet, 8 av 10 jeg kjenner som har PS3 har ikke merket noe til denne bugen, kun de to som har den eldste 60GB versjonen som sliter.

 

Tror også at problemet vil fikse seg selv når klokken passerer 12. Hvis ikke vil nok sony ha en løsning klar i løpet av morgendagen. Så fatt mot mine ulykksalige venner! :)

Lenke til kommentar

Lakus har rett, det blir klokken 01.00 siden Norges tidssone er GMT +1

 

Har en spillefri dag idag, så har ikke merket noe :D Frister litt å skru på den (80GB)

for å se om jeg kanskje har sluppet unna problemet, men trur jeg venter til over 00:00. (Da skulle vel problemet være over, siden det gjaldt klokka?)

Jeg har også 80 GB og er ikke rammet så tror du slipper med skrekken denne gangen. :)

Lenke til kommentar

Frister veldig å teste konsollen, men med tanke på at Sony fraråder alle å slå den på får jeg prøve å styre meg...

 

Registrerer forøvrig at spekulasjonene om at feilen ikke kan fikses og at Sony må tilbakekalle millioner av konsoller øker. Ville vel mildt sagt vært en katastrofe for Sony... Selv tror jeg dog det meste kan patches... Bør være mulig å "lure" klokkeleseren på en måte.

Lenke til kommentar

Går det ann og bruke bowseren på de ps3ene som er rammer? Min ps3 er ikke rammet så jeg kan ikke skjekke.

 

vi som er rammet tar ikke motet til oss før kl har passert 01.00. må si at jeg egentli ikke hadde noe plan om å spille idag men når jeg først satt på fifa å fikk problemet så fikk jeg blod på tann.. å no blir eg sittende til over 01 bare får a sjekke status..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...