Gå til innhold

PS3 med alvorlig skuddårsbug? (PS3)


Anbefalte innlegg

I tv-spill verdenen er det en katastrofe, men ikke sett i forhold til alt mulig annet. At enkelte ikke kan tenke utenfor boksen er bortimot pinlig å lese.

 

En katastrofe at PS3-en ikke virker som den skal én dag i løpet av året?

 

Tenke utenfor boksen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Satser på at alt funker igjen i morra, men dette er virkelig et underlig problem. Blir spennende å se hvilken løsning sony tyr til..

Håper i mellomtiden at denne tråden kan gå uten masse usakligheter som ikke har noenting med ps3-problemet som diskuteres å gjøre.

 

Orker ikke sitte oppe til ett for å se om noe forandres, men lykke til dere som gjør det.

 

Heavy Rain i morra ftw! :)

Lenke til kommentar

Tror den kobler seg til PSN, så får maskinen beskjed fra PSN at det er en ny update som den må synce med. Men om den ikke klarer og koble seg opp, Bare er offline. Da er nok vi alle fucket.. Jeg sliter med det samme. Internt funker maskinen fint. Altså se på en film fra Macen min over nettverk. Men den vil ikke koble seg på PSN. Får bare error.. Noe som er drit for jeg ville spille litt uncharted 2 nå.. Om Sony ikke fikser dette rask tror jeg de har mistet troen til folket for alltid om PS3..

Lenke til kommentar

Jeg synes at det er litt merkelig at slim ikke har problemet. I mitt hode så betyr det at mens sony lagde slim versjonen så var det en person (eller flere) som fant problemet og rettet det opp men så glemte dem å si fra om at problemet er å finne i alle enheter alt sent fra frabikken(e). (min lille konspirasjons teori)

Lenke til kommentar

Tror den ikke gjør det, men det er sikkert noen spill som bruker PSN aktivt som sliter. Her får jeg ikke gjort en drit nå..

Virker heller ikke uten nettverk. Ikke går det å velge kapittel og overskrive lagringen heller. Virker som jeg må slette alt og starte på nytt. Kanskje fungerer det i morgen. Om da ikke det jeg har gjort så langt allerede har nullstilt alt jeg har gjort i Heavy Rain.

 

 

 

Lenke til kommentar

Må man vere pålogget psn for å kjøre update ? Var ikkje klar over det, og slett ikkje sikker på at det er slik. Får da sjekka om det er ny update uten å vere på psn. 

 

 

99% sikker på at den oppdaterer seg bare over internett og ikke kobler seg opp mot psn..

 

får ingen feilmelding når jeg prøver å oppdatere systemet får bare opp at den er allerede er opppdatert med siste utgave.

 

PS: 56min til sannhetens øyeblikk.. :p

Lenke til kommentar

noen sprøsmål.

må man ha nett tilkobling for å spille heavy rain?

og hvordan skal personer med ps3 uten nett tilkobling få innstalert en patch for å fikse problemet?

 

Man trenger ikke nett for å spille Heavy Rain, men problemet i systemet rammer visstnok troféinstillingene.

 

Tipper ellers at man koder PSN til å slippe oppdateringen gjennom på forvirrede konsoller.

Lenke til kommentar

Min PS3 er per dags dato ikke koblet opp mot nett og jeg kan helt fint spille Heavy Rain, dermed vil jeg tro at det ikke er nødvendig å være koblet opp mot nett for å spille Heavy Rain. :)

 

Edit: Trofèinnstillingene mine fungerer også helt fint. Men så virker det ikke som om jeg er rammet av dette problemet da.

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Høres bra ut. Da kan jeg også spille med god samvittighet, vel vitende om at andre også har muligheten til å spille fantastiske spill som Heavy Rain igjen. :)

 

Edit: Har faktisk hatt dårlig samvittighet for at jeg har kunnet spille i dag, mens tusenvis av andre ikke har kunnet det.

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...