Gå til innhold

Heavy Rain diskusjonstråd!!


Toman18

Gjerne begrunn hvorfor du ga den karakteren  

28 stemmer

  1. 1. Hvilken karakter ville du ha gitt Heavy Rain?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

heisann, jeg lurte på en ting! jeg kjøpte meg en ps3 i går, så tenkte jeg å kjøpe meg heavy rain! Kan noen si meg..er det verdt å kjøpe? Begrunn svaret! det hadde vert fantastisk hvis jeg hadde fått noen svar?

 

ja, fordi; Spennende, realistisk, det valg du tar, har stor påvirkning videre i spillet, underholdene og du har flere forskjellige endings.

 

Tror aldri jeg har spilt et bedre spill på PS3 før.

Lenke til kommentar

Noen gode tips til hvordan man styrer han dere Ethan?

 

Får ikke til å gå til venstre i fireveiskrysset inni tunellen med glasset, han vil bare gå rett frem eller snu seg og gå tilbake, helt håreisende dårlig kontrollsystem...

 

Edit:

 

Trenger ikke hjelp allikevel, jeg gikk på do for å ta en bommelom og når jeg kom tilbake hadde spillet flyttet meg til hotellrommet igjen og spillet har autolagret "valget" mitt. Hva som har skjedd i historien nå aner jeg ikke, og ikke får jeg gått tilbake igjen heller.

 

Møkkaspill

Endret av Clakz
Lenke til kommentar

Trenger ikke hjelp allikevel, jeg gikk på do for å ta en bommelom og når jeg kom tilbake hadde spillet flyttet meg til hotellrommet igjen og spillet har autolagret "valget" mitt. Hva som har skjedd i historien nå aner jeg ikke, og ikke får jeg gått tilbake igjen heller.

 

Møkkaspill

 

 

Mest sannsynlig har Ethan gitt opp den oppgåva og du ender opp tilbake på hotelrommet. Med andre ord har du ikkje gått glipp av noko. Sjekk trophies, du har sikkert fått eit for å ikkje ha klart oppgåva der.

 

Lenke til kommentar

@Clakz, hvorfor satt du ikke bare spillet på pause? :huh:

Jeg, og mange mange andre, klarte helt fint å snu oss mens vi krøyp. Ikke noe i veien med kontrollsystemet for å si det sånn. I starten kunne det være vanskelig å komme inn i, men når man kryper med Ethan har man jo spilt en del.

Endret av peasandpeace
Lenke til kommentar

Hvilke knapper brukte dere for å svinge da? Jeg har krøpet i de gangene 4 ganger nå, og har hatt det samme problemet hvèr gang. Har klart det hver gang til slutt, men han svinger ikke ordentlig. I T-kryssene må han helt inn i veggen foran seg og få litt svinghjelp av gkreftene før han klarer svingen ordentlig, så treg er han på å vri kroppen sin.

 

Er heller ikke imponert over manusforfatteren og tvistene i storyen. Er på min andre gjennomspilling nå og innser at jeg omtrent ikke har hatt noen valgmuligheter i det hele tatt...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg satt meg fast i akkurat samme del (tunnelen med glass) og kan være enig at det var rimelig frustrerende. Senere kom jeg til en labyrint av strøm der jeg igjen gav opp i frustrasjon. Var aldri helt imponert av spillet men det var her det virkelig begynte gå nedover. Er ellers også enig at tvisten og plottet var elendig.

Endret av fiskekake
Lenke til kommentar

Jeg hadde også problemer med å svinge i tunnelen. Men jeg fant ut at hvis man stopper og snur seg mot veien man skal gå, for deretter å begynne å krype igjen, fungerte det. Spillet har mange feil, ja. Men det er ikke dårlig av den grunn.

 

Trenger ikke hjelp allikevel, jeg gikk på do for å ta en bommelom og når jeg kom tilbake hadde spillet flyttet meg til hotellrommet igjen og spillet har autolagret "valget" mitt. Hva som har skjedd i historien nå aner jeg ikke, og ikke får jeg gått tilbake igjen heller.

 

Møkkaspill

 

Så load kapittelet på nytt? Ser ikke helt problemet.

Lenke til kommentar

Tror det er gode omtaler fra pressen som kan takkes att dette litt "sære" spillet har solgt såpass bra som det har gjort. Egentlig hadde jeg ikke tenkt til å kjøpe det men venner sa det var ett godt spill og fikk gjort en avtale med en butikk att jeg kunne komme tilbake i morgen hvis jeg ikke likte spillet men falt for historien.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...