Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 hjemmeside

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heisann dere.

Jeg har nettopp laget meg en hjemme side der jeg tar for meg Battlefield Bad Company 2 nyheter.

Siden er ikke 24 timer gammlel så jeg har fortsatt noe som må endres på men det begynner å ligne på noe nå.

Så hvis du ønsker en side med siste BFBC2 nyhtere så tar en tur å titt BC2Online.org

Register deg gjerne om du ønsker.Planen var å at siden skulle være for norske brukere ,siden vi ikke har en plain BFBC2 side i norge.Men jeg har valgt å skrive på engelsk for å nå større market.

til moderators: Jeg beklager dette hvis min post er mot deres rettningslinjer

//Oscarmr

Endret av Oscarmr
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er fortsatt noen ting som må endres - som feks. at jeg mangler skikkerlig banner. Har bildet klart men skal se hva jeg får til senere ikveld.

• 3 uker senere...
Skrevet

Du må se å få fikse twitter delen, hvor "postene" eller "tvitringen" kommer over på footeren,du må sette footeren på en z-index høyere enn hva twitter delen sin Z-index er, eller så må du la være å ha dem i samme DIV. Border på banner og hele sida, vet ikke helt, synes ikke det var så bra, har du testet uten? Banneret som er nå er egentlig helt greit, man forstår at her er det BFBC2 nyheter :) Ellers meget god og oversiktlig side! :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Tomorrow at 8:00 GMT/9:00 CET and 12:00 (midnight) PST the EA servers will be brought down for maintenance. There is no current time for when the servers will return so keep an eye on our Twitter for more up to date information as we get it: http://twitter.com/OfficialBFBC2

Hvilke tider blir dette for Norge? 01:00?

CET og GMT+1 er samme tidsone tror jeg så blir vel 09:00.

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...