Gå til innhold

Test BattleField: Bad Company 2 (X360, PC, PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Midt oppi Mass Effect 2 kommer DICE og lokker med BC2 igjen , denne gang på Xbox :p Var ihvertfall uttrolig deilig å spille med 360 kontrollen etter alle timene eg brukte på PS3 betaen!

Friskt at de var ett nytt map i denne omgang :)

Skrevet

Betyr dette at jeg må forhåndsbestille spillet for å prøve beta testen på xbox?

Neida, den skal ligge på marketplace. Du må ha gold for å få lastet ned.

For å få tilgang til PC betaen må du forhåndsbestille  ;)

Skrevet

Hvordan er grafikken på PC versjonen? Regner med den ser litt mer oppdatert ut enn BF2, selv om jeg vet aldri med alle disse consoll-portene... Flyter det bra og greit med fps også?

Skrevet

Beta-en er awesome, flyten er awesome, grafikken er awesome og fysikken er som en våt drøm.

Noen gang irritert deg over han karen som alltid sitter å sniper gjennom det lille vinduet i huset fra basen? Vel, hvorfor ikke bare sende en RPG rett i trynet på han å blåse vekk hele veggen han sitter bak? JA TAKK!

Dette spillet er _awesome_ !

Skrevet

Det er ikke ofte jeg gidder å teste demoer, og hvertfall ikke til spill jeg allerede har forhåndsbestilt, men denne måtte jeg bare laste ned. Gleder meg ikke mindre til spillet kommer nå etter å ha prøvd demoen, for å si det sånn. COD-seriens MP-del har jeg aldri likt, men dette er bare digg!

Skrevet

Dette spillet virket jævlig bra. Har ikke prøvd det selv siden Xboxen min har tryna (igjen), men skuet når en venn spilte. Sykt gode physics og sound-effects! Disse to faktorene er det som skaper spillet for min del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...