Gå til innhold

Trailer: Final Fantasy XIII (X360, PS3)


Anbefalte innlegg

Koselig med en chocobo ja!

 

Men jeg må si videoen er utrolig klamme greier. Er jo mer en musikkvideo for en forholdsvis middelmådig britisk tv-serievinner enn en skikkelig spilltrailer.

 

Har du PS3? Det er lagt ut 4 forskjellige trailere til spillet på PlayStation Store, og du kan sikkert finne dem alle på Youtube.

 

Forøvrig synes jeg det ser aldeles fantastisk ut, 'must buy' for meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en minimalistisk forskjell på dem, slik jeg har forstått det så har blueray ukomprimert lyd og bilde, mens Microsoft sin kommer med komprimert over 3 disker. Når folk hører komprimert tror folk det er så svinnaktig mye det er snakk om, det er snakk om en minimalistisk komprimering for at den skal kjøre bedre på x360, det er ikke nevneverdig mye.

Lenke til kommentar

De fleste spill blir først og fremst laget til X360 grunnet at maskinvaren og operativsystemet baserer seg litt på velkjent windows-kode. Deretter blir spillet portert til ps3 og andre systemer. Det er hovedgrunnen til at ps3 spillene per i dag(med unntak av sony exclusive titler)ikke har bedre grafikk og detaljer enn på 360. Portering gir mulighet til nedskalering av grafikk, men naturligvis ikke opp.

 

Resultatet av portering kan i noen tilfeller gi små problemer med framerate drop o.l.(eksempel Gta IV)

 

Dette er ihvertfall sånn jeg har oppfattet det. Logisk er det ihvertfall, med tanke på hvor mye sterkere maskinvare det sitter i ps3.

Lenke til kommentar

Utrolig pen trailer. Gleder meg virkelig til dette spillet. Er så lei av de som klager over musikk valget. Leonna Lewis har en av Amerikas peneste stemmer og ingen kunne gjort dette bedre en henne. Dette er kun tema sangen og gleder meg utrolig mye til det nye soundtracket som til nå høres utrolig bra ut.

Lenke til kommentar

Gleder meg sykt til FF XIII, men blir ganske sur hvis det ikke blir mulig å spille med Japansk tale. Dubbingen var ganske bra, men det holder ikke mål for meg!

 

For å være ærlig synes jeg den engelske talen er langt bedre enn den japanske. Ser helt lol ut å se han kisn med afroen snakke japansk, for ikke å snakke om den latterlig feminine stemmen til den 14 årige gutten 'Hope'.

 

Tvilsomt at det blir mulig å spille med japansk tale, da japansk lydspor visstnok ikke ville fått plass på Xbox 360 versjonen (Begrenset til 3 plater?), og kontrakten sier at begge versjonene skal være like.

Lenke til kommentar

Gleder meg sykt til FF XIII, men blir ganske sur hvis det ikke blir mulig å spille med Japansk tale. Dubbingen var ganske bra, men det holder ikke mål for meg!

 

For å være ærlig synes jeg den engelske talen er langt bedre enn den japanske. Ser helt lol ut å se han kisn med afroen snakke japansk, for ikke å snakke om den latterlig feminine stemmen til den 14 årige gutten 'Hope'.

 

Tvilsomt at det blir mulig å spille med japansk tale, da japansk lydspor visstnok ikke ville fått plass på Xbox 360 versjonen (Begrenset til 3 plater?), og kontrakten sier at begge versjonene skal være like.

 

Ja noen synes det kanskje er rart med Japansk stemme på han Afro kar'n, og at stemmen til Hope er feminin. Jeg synes nå dette høres betydelig bedre ut uansett, og ja det finnes faktisk mørke menn som snakker Japansk :p

 

Men en ting skal de ha. FFXIII ser ut til at jeg kan spille igjennom med Engelsk tale, da det ikke er latterlig dårlig som de fleste Engelsk dubba spill. Likte ikke det med at begge versjonene skal være like, men jeg får ha et bitte lite håp om Japansk tale :)

Endret av diztar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...