Gå til innhold

Sniktitt: Star Wars: The Old Republic (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow sitt system funker flott. Ser hvordan AoC gikk med sitt "skillbaserte" gameplay. Større gimmick har jeg aldri sett. Direkte bruker-fientlig. Håper på noe ala wow og det gjør nok de fleste.

 

Ikke enig, AoC sitt system er langt bedre enn WoW. AoC feilet på innhold og instansering og ubalanserte klasser. Er det noe Funcom skal ha skryt for er det å ha bringt et mer interaktivt og involverende slåssesystem enn å sitte og trykke på autotarget med tab og 1,2,3,4,5,6,7,8 og se på at tall popper i hodet på fienden.

Lenke til kommentar

Wow sitt system funker flott. Ser hvordan AoC gikk med sitt "skillbaserte" gameplay. Større gimmick har jeg aldri sett. Direkte bruker-fientlig. Håper på noe ala wow og det gjør nok de fleste.

 

Ikke enig, AoC sitt system er langt bedre enn WoW. AoC feilet på innhold og instansering og ubalanserte klasser. Er det noe Funcom skal ha skryt for er det å ha bringt et mer interaktivt og involverende slåssesystem enn å sitte og trykke på autotarget med tab og 1,2,3,4,5,6,7,8 og se på at tall popper i hodet på fienden.

 

Helt enig Avean.

 

AoC sitt system gruser WoW sitt system når det gjelder det å få brukeren litt aktiv når det gjelder sloss systemet.

 

Jeg husker jeg til og med satt å så på filmer mens jeg spilte WoW, noe som jo forteller litt om hvor "tregt" det kan være.

Lenke til kommentar

Kan du gå i detalj hvordan kampsystemet funker ? er noe retningsstyrt eller er det tradisjonelt 1,2,3,4,5,6 som aktiverer special moves og en animasjon spilles? Likt WoW?

Er systemet sånn at noen kan mestre det på en måte pga reaksjonsevne og presisjon?

 

Star Wars: The Old Republic følger den typiske malen for kamp i slike spill, med animasjoner som aktiveres av knappetrykk. Den eneste forskjellen er vel at man ikke har en auto attack-funksjon som sådan, men selv aktiverer enkeltangrep.

 

Systemet er langt ifra så nyskapende som det i Age of Conan var, og kanskje heller ikke så morsomt og taktilt som nevnte, men det er utrolig smidig og lekkert i utførelsen og føles givende til tross for at det som sagt er "av den gamle skolen".

 

colyte: Tusen takk skal du ha! Det er sånne tilbakemeldinger som gjør det morsomt å skrive artikler - uansett tema, selv om det selvsagt er noe spesielt med å få slå klørne i de største spillene som et rovdyr :)

Endret av Odesseiron
Lenke til kommentar

Alt vi har sett til nå har vært ting som vi vet at BioWare mestrer.

 

Det som blir spennende er å se hvordan de takler ting som:

- PvP

- Endgame content

- Items

- Crafting/trades

- Ingame økonomi

 

 

Det er ingen tvil om at SWTOR blir verdig å spille gjennom, spørsmålet er hvor de er ett år etter release.

 

Veldig enig. Å levle virker veldig spennende, men jeg er mer usikker på hva som skjer når man når maks level. Det skal derimot sies at av alle MMO's som har kommet etter WoW så er det dette jeg har størst tro på.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Wow sitt system funker flott. Ser hvordan AoC gikk med sitt "skillbaserte" gameplay. Større gimmick har jeg aldri sett. Direkte bruker-fientlig. Håper på noe ala wow og det gjør nok de fleste.

 

Ikke enig, AoC sitt system er langt bedre enn WoW. AoC feilet på innhold og instansering og ubalanserte klasser. Er det noe Funcom skal ha skryt for er det å ha bringt et mer interaktivt og involverende slåssesystem enn å sitte og trykke på autotarget med tab og 1,2,3,4,5,6,7,8 og se på at tall popper i hodet på fienden.

 

Helt enig Avean.

 

AoC sitt system gruser WoW sitt system når det gjelder det å få brukeren litt aktiv når det gjelder sloss systemet.

 

Jeg husker jeg til og med satt å så på filmer mens jeg spilte WoW, noe som jo forteller litt om hvor "tregt" det kan være.

 

Vil ikke si at jeg er heelt enig at AoC "revelusjonerte" noesomhelst....det hele manet ned til at istedenfor å trykke 1 for "Special shot of whatever" så måtte du trykke 1,2,2,1,3.....morro de første 2 minuttene...så var det drepende kjedelig..

Lenke til kommentar

Wow sitt system funker flott. Ser hvordan AoC gikk med sitt "skillbaserte" gameplay. Større gimmick har jeg aldri sett. Direkte bruker-fientlig. Håper på noe ala wow og det gjør nok de fleste.

 

Ikke enig, AoC sitt system er langt bedre enn WoW. AoC feilet på innhold og instansering og ubalanserte klasser. Er det noe Funcom skal ha skryt for er det å ha bringt et mer interaktivt og involverende slåssesystem enn å sitte og trykke på autotarget med tab og 1,2,3,4,5,6,7,8 og se på at tall popper i hodet på fienden.

Helt enig, Avean! Selv syntes jeg mange av instancene var ganske bra.

Endret av Amored
Lenke til kommentar

Wow sitt system funker flott. Ser hvordan AoC gikk med sitt "skillbaserte" gameplay. Større gimmick har jeg aldri sett. Direkte bruker-fientlig. Håper på noe ala wow og det gjør nok de fleste.

 

Ikke enig, AoC sitt system er langt bedre enn WoW. AoC feilet på innhold og instansering og ubalanserte klasser. Er det noe Funcom skal ha skryt for er det å ha bringt et mer interaktivt og involverende slåssesystem enn å sitte og trykke på autotarget med tab og 1,2,3,4,5,6,7,8 og se på at tall popper i hodet på fienden.

 

Mitt første møte med PvP i AoC ble også mitt siste, gikk i nærkamp, startet en combo, men motstanderen gikk bare vekk og jeg kunne ikke følge etter uten å avbryte comboen.

 

Syns system som WoW, LotrO og andre bruker fungerer mye bedre i den tradinsjonelle MMO modellen, rett og slett. Action spill styreformen har jeg så langt ikke sett noen overbevisende eksempel på.

 

Forresten så vises det at du ikke har prøvd arena særlig mye i WoW, kreves ganske god reaksjonsevne og koordinering for å få det til skikkelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...