Gå til innhold

Gamer.no julekaraoke 2009

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mangler ikke mer enn 17linjer da, og eple sa hun skulle ta sine etter jobb, error er visst igang. Ehtram kom seg ikke avgårde på skolen engang og erik skal jeg mase på så fort jeg ser han :p

POTT, fikser du ny til nyttår da? :p

Skrevet

Sendte deg en PM Head_Hunter, du kan få ta HCG sitt innslag siden han sa jeg skulle få linjen hans i forigårs, men den har enda ikke kommet.

Kom igjen folkens! Gjør bidragene deres! Tar bare noen få minutter, så får dere være med på herligheten som er Gamer.no Karaoke 09!

Skrevet

Jeg har vært på juleball (ble ikke helt ferdig i sted) men i morgen er det inne, jeg lover!

Sliter litt med allsang-linja, og det å overføre taleopptak fra telefon er heller ikke helt problemfritt (fu iTunes)

Skrevet

Prøver å ta opp nå, og høres ut som en halvkvalt katt... Sender deg filen straks, men tror jeg kommer til å holde meg unna sing star og slikt i fremtiden. :b

Skrevet

Mobilen min vil ikke spille inn uten å legge på masse bråk. Spiller inn når jeg kommer opp på rommet og laster opp. Sender PM rett over midnatt, regner jeg med. :]

Skrevet (endret)

Har du ikke sendt inn dansevideo Nostalgic? Da må du se å få gjort det!

Har du tenkt å lage mp3-fil også Polvott? Dette lukter ringelydpotensiale lang vei.

Endret av AltF4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...