Gå til innhold

God Of War III, diskusjon rundt kommende slaget mot gudene!!!


Toman18

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og da var jeg ferdig! knallspill :D

Spilte igjennom på Easy ettersom jeg er mer interesert i storyen enn å slite med en haug med fiender.

Omtrent helt mot slutten så klikka bakgrunnsmusikken helt, bokstavelig talt hakk i plata! måtte gå til ett save point og save for å så restarte hele spillet, noen andre som har hatt det?

Var også kun tre steder jeg måtte vente noe særlig på loading, helt utrolig :D

 

Snakker om når du klatrer opp den kjeden på slutten? hadde litt problemer der selv, virka som om CD'en hadde litt leseproblemer.

Lenke til kommentar

Og da var jeg ferdig! knallspill :D

Spilte igjennom på Easy ettersom jeg er mer interesert i storyen enn å slite med en haug med fiender.

Omtrent helt mot slutten så klikka bakgrunnsmusikken helt, bokstavelig talt hakk i plata! måtte gå til ett save point og save for å så restarte hele spillet, noen andre som har hatt det?

Var også kun tre steder jeg måtte vente noe særlig på loading, helt utrolig :D

 

Snakker om når du klatrer opp den kjeden på slutten? hadde litt problemer der selv, virka som om CD'en hadde litt leseproblemer.

 

Akkurat der ja, når jeg kom meg til toppen gikk lyden rett til helvete. Hørte at Discen dreiv å sleit med noe loading som den tydligvis ikke fikk til.

Lenke til kommentar

Jeg runna spillet på Titan i natt og det var ikke lett. Døde mange mange ganger, men når man fant ut en strategi på diverse bosser og fiender, så ble ting bedre. Så Fanboyen ta bilde av hvor mange deaths du har etter du har runna Titan. Har du få, så er du god. Jeg tok Titan fra start og har ikke spilt noe god of war siden 2005/2006. Så var dårlig med oppvarming:)

Lenke til kommentar

Har heller ikke fått fra elkjøp, folk fortsetter vel å kjøpe der siden ingen matcher de på pris og da gidder de ikke bli bedre? tror det var mitt siste kjøp der nå.. de drøyde og lenge med Forza 3 i høst, og jeg gikk i samme fella igjen. Lurer på om "pakken er sendt" mailen de sender ut ikke har noe med virkeligheten å gjøre.

Lenke til kommentar

 Har ikkje fått det frå elkjøp heller. Min egen feil som var så dum å bestille der i steden for gamezone. Dukker vel opp. 

Hvorfor drar dere heller ikke på Elkjøp og kjøper det i butikken til 399 kr ? Så ringer dere kundesenter og avbestiller det. Easy ! Og ja GOD of War 3 er mega rått ! Årets spill, hittil :)

Lenke til kommentar

Jeg klarer nesten ikke å slutte og kose meg når jeg ser at folk er sure for ikke å ha mottatt spillet fra Elkjøp. Hva forventet dere? Det er nettopp den typen feedback de får gang på gang på gang på gang. Spar dere selv masse frustrasjon i fremtiden og bruk heller en hundrelapp ekstra i en butikk som leverer på dagen, evt gå i butikken.

 

... neh, jeg tror jeg skal spille litt jeg. Det jeg fikk på release, hos Elkjøp, til 399, i butikken. *kose seg*

Lenke til kommentar

En ting som de har forbedret betraktelig fra GoW 1 og 2 er hvor heftige de nye våpnene du får tak i i tillegg til Blades of Exile er.

 

I gow 1 og 2 var jo alle andre våpen enn Blades of Chaos/Athena fullstendig ubrukelige, mens her i 3'ern må jeg nesten si jeg liker Blades of Exile minst av alle ^^

Helt enig. Brukte mesteparten av spillet med andre våpen enn blades of the exile. Siden man kan skifte våpen raskt og enkelt i kamp med L1+x blir jo ting enda bedre. Synes allikevell at claws of hades ikke var det helt store, men er kanskje bare jeg som ikke fant den rette bruken. Uansett fantastisk spill!

Lenke til kommentar

Jeg runna spillet på Titan i natt og det var ikke lett. Døde mange mange ganger, men når man fant ut en strategi på diverse bosser og fiender, så ble ting bedre. Så Fanboyen ta bilde av hvor mange deaths du har etter du har runna Titan. Har du få, så er du god. Jeg tok Titan fra start og har ikke spilt noe god of war siden 2005/2006. Så var dårlig med oppvarming:)

 

Jeg døde 200 ganger på titan mode, tok meg 11 timer å runde spillet xD

Lenke til kommentar

ALDRI forhåndsbestille fra Lefdal (eller Elkjop) igjen... 2 av 2 spill jeg har bestilt som blir forsinket (GOW 3 og Heavy rain), og jeg har fremdeles ikke fått gow3 :(

 

For et elendig logistikksystem de har!!!

 

Veit! Har kjøpt det i butikk jeg nå, og fått bekrefta fra elkjøp at det bare er å komme innom med kvittering når jeg får spillet så får jeg penga tilbake. Klarte ikke vente lenger... hehe

Lenke til kommentar

For min del gjør det ikke så mye at spillet ikke har kommet enda, sitter med Heavy Rain og FF13 + dårlig tid til spilling fra før, men jeg reiser vekk om 2 virkedager og da vil Elkjøp få spillet sitt i retur. De kan glemme at jeg betaler 200kr for uavhentet pakke ihvertfall.

Lenke til kommentar

Stefattarn kom hjem her igår med splitter ny ps3 og gow3, og siden han ikke spiller så fikk jeg gow3 av han, så da er spørsmålet mitt, burde jeg spille gow 1 og 2 før jeg starter på det tredje? Klarer nesten ikke å holde meg unna spillet btw, der det ligger så fint i plastikken sin ..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...