Jarco Skrevet 11. november 2009 Rapporter Del Skrevet 11. november 2009 Heisann, Jeg lurer på om noen andre har samme problemet som meg? Jeg bestilte Xbox Super Elite Modern Warfare 2 fra elkjøp for en stund siden og har etter den dagen gledet meg som en liten unge til release-dagen til Modern Warfare 2, 10.November. På lørdag (3 dager føre release-dagen, tirsdag.) så begynte jeg og lure litt, siden jeg ikke hadde fått noe melding/mail angående sending av Xbox'en, jeg begynte derfor og bli litt bekymret, siden Elkjøp sin Kundetelefon var stengte måtte jeg vente helt til mandag føre jeg ringte Elkjøp, da ble jeg satt over til en dame som da ikke visste stort... Hun sa at pakken ikke hadde blitt sendt, da ble jeg bare sittende der med et stort gap og ikke stort og si. Etter mye refsing fra min side så sa hun at pakken ville bli sendt, altså på mandag(dagen føre release-dagen) jeg følte meg litt bedre, men ikke stort, ettersom jeg forstod at det var en mulighet for at jeg ikke ville motta pakken på release-dagen. Så kom release-dagen... Dagen alle hadde ventet på, ikke minst meg selv... Jeg måtte lide meg gjennom en hel dag på skolen uvitende om pakken ville ankomme eller ikke, det var 7 pinfulle timer på skolen føre jeg igjen fikk ringt Elkjøp, desperat som jeg var. Da fikk jeg den grusomme beskjeden som nesten slo meg i svime... Pakken ville ikke ankomme på release-dagen... Da var det det startet, tordenværet av banning og kjefsing, jeg klarte ikke styre meg og stakkars damen i andre enden av telefonrøret... Etter 10-15min med refsing så fikk jeg roet meg ned, og fikk mottatt et sendingsnummer så jeg kunne sjekke statusen på pakken... Det endte med at jeg satt og sjekket statusen hvert tiende minutt i håp om at pakken hadde ankommet, men neida.. Og dagen derpå, i skrivende stund, så har pakken fortsatt ikke ankommet. Dette endte meg at jeg måtte oppsøke psykolog pga. min psykiske tilstand etter all ventingen... And still I wait... Noen andre som har opplevd det samme som meg? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. november 2009 Rapporter Del Skrevet 11. november 2009 Elkjøp strikes again. De har nemlig hatt problemer med å levere i det siste. Svært mange som bestilte både Halo 3: ODST og Uncharted 2 måtte vente i opptil en uke før de faktisk fikk spillet selv om Elkjøp.no oppførte ordrene som sendt. Lenke til kommentar
Jarco Skrevet 11. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. november 2009 Begynner og bli hevngjerrig jeg, liker før det smeller her! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. november 2009 Rapporter Del Skrevet 11. november 2009 Elkjøp er bare å gi opp. Duger ikke til noe som helst. Lenke til kommentar
Jarco Skrevet 11. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. november 2009 Jeg har prøvd og få tak i noen i ledelsen istedenfor de uvitende folkene som jobber med kundeservice men det er helt umulig... Ser visst ut som jeg må beregne meg på å vente flere dager... En ting er sikkert, siste gang jeg handler på nettbutikken demmes. Skuff Elkjøp... Lenke til kommentar
PantZman_InnleggNO Skrevet 11. november 2009 Rapporter Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Det endte med at jeg satt og sjekket statusen hvert tiende minutt i håp om at pakken hadde ankommet, men neida.. Og dagen derpå, i skrivende stund, så har pakken fortsatt ikke ankommet. Dette endte meg at jeg måtte oppsøke psykolog pga. min psykiske tilstand etter all ventingen... And still I wait... Er det så lite som skal til tror jeg du burde skifte hobby. Spillavhengighet og ustabile psyke går ikke direkte hånd i hånd. I ditt tilfelle vil et nytt spill virke som et sterkere drug for en misbruker. Må du absolutt ha noe på releae dagen stoler du ikke på posten og nettbutikker. Endret 11. november 2009 av PantZman Lenke til kommentar
StreptoOld Skrevet 11. november 2009 Rapporter Del Skrevet 11. november 2009 Jeg fikk Fifa 10 dagen før release fra elkjøp, til 300kr Tror ikke elkjøp er så mye verre enn andre spillkjeder på nettet. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 11. november 2009 Rapporter Del Skrevet 11. november 2009 Det var derimot et helt lass med folk som måtte vente oppimot en uke på Halo:ODST og det gikk noen dager ekstra før folk fikk Forza 3 også. Lenke til kommentar
rodrigues_ Skrevet 12. november 2009 Rapporter Del Skrevet 12. november 2009 (endret) Synes det er ekstremt barnslig av deg å skjelle ut kundeservicen. Mest sannsynlig så var de overhodet ikke innblandet når du bestilte din ordre. Jobbet i en elektrobutikk som sommerjobb og det finnes ikke noe mer frustrerende enn å ta imot dritt fra kunder når det ikke er min feil. Edit: Og hva er så gale med å vente 3-4 dager ekstra? Skjønner at det er irriterende å ha betalt for en vare som deretter bruker ekstra lang tid på å dukke opp, men det er jo ikke som om spillet blir dårligere ved å vente. Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves vettu. Endret 12. november 2009 av rodrigues Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. november 2009 Rapporter Del Skrevet 12. november 2009 Men det er ikke til å skyve under en stol at noe er råttent i Elkjøp City når de skriver opp en ordre som "Sendt", men man fortsatt ikke får spillet/pakken før 2 uker etterpå. Enten det, eller så har visse folk i Posten Norge noe i mot Elkjøp og deres kunder. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 12. november 2009 Rapporter Del Skrevet 12. november 2009 Og hva er så gale med å vente 3-4 dager ekstra? Skjønner at det er irriterende å ha betalt for en vare som deretter bruker ekstra lang tid på å dukke opp, men det er jo ikke som om spillet blir dårligere ved å vente. Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves vettu. Selvfølgelig er det gale. Når alle andre nettbutikker klarer å levere spill og div. til release eller dagen etter, avhengig av hvor i landet du bor, så bør man jo selvfølgelig kunne forvente det samme fra Elkjip. At spillet ikke blir dårligere av at man må vente har da ingenting med saken å gjøre. Lenke til kommentar
Jarco Skrevet 12. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. november 2009 Altså jeg satt ting litt på spissen som normale folk ville ha skjønt. Men det jeg sier er at når Elkjøp går ut og lover at jeg vil motta Xbox'n på release-dagen og at den allerede er sendt, så juger de meg rett opp i trynet og det gjør meg forbanna. Og når jeg tar kontakt med kundeservice og de ikke kan hjelpe meg fordi de ikke vet. Hvorfor har de i det hele tatt Kundeservice da? Trodde de var til for og hjelpe jeg... Lenke til kommentar
Bata Skrevet 12. november 2009 Rapporter Del Skrevet 12. november 2009 Spar kundeservice, serriøst! Det er ikke deres feil og de kan heller ikke gjøre noe med det. Enten så er du den de ler av i pausen ellers har du ødelagt dagen til en person. Det er ikke gøy, jobber som kundeservice selv, for et kredittkortselskap vel og merke. Her er det mange misfornøyde mennesker som til tider virkelig lar det gå utover kundeservice. Det hjelper hverken deg eller dem at du oppfører deg som en drittsekk. Dessuten, MW2 er ikke "the second comming of messiahs". Spillet er ikke så fantastisk at det er verdt å gå bananas over. Lenke til kommentar
Bunder Skrevet 12. november 2009 Rapporter Del Skrevet 12. november 2009 Gnir det inn kun fordi du er en sutrete drittunge; jeg bestilte denne pakka lørdag kveld, den ble sendt mandag morgen, den lå og ventet på meg på postkontoret tirsdag ettermiddag. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 12. november 2009 Rapporter Del Skrevet 12. november 2009 Kjenner flere som også fikk den på tirsdag. Underlig at du ikke har fått din enda Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 12. november 2009 Rapporter Del Skrevet 12. november 2009 (endret) Det er i dette tilfelle kundeservice som representerer butikken han kjøpte varen fra, Det faller derfor naturlig med refs. Han driter vel i hvem som har skylda! Elkjøp gjør feil ergo må de regne med refs! Endret 12. november 2009 av Joantheman Lenke til kommentar
Bata Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Ja, refs kundeservice, de kan gjøre så mye med saken og de bryr seg. Særlig. Lenke til kommentar
Scarecrow_InnleggNO Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Bestilte kun spill fra Elkjøp jeg da, men like vel greide de ikke levere på avtalat dato. Og det kan nevnes at på hjemmesiden dems reklamerer de med at den skal komme på reales dagen. Utrolig dårlig av Elkjøp og feil innformere sånn, ente opp med at jeg sto i butikken klokken 12 for å få spillet i steden. Dårlig service av dem når jeg spurte dem om en forklaring også.. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 Bestilte kun spill fra Elkjøp jeg da, men like vel greide de ikke levere på avtalat dato. Og det kan nevnes at på hjemmesiden dems reklamerer de med at den skal komme på reales dagen. Utrolig dårlig av Elkjøp og feil innformere sånn, ente opp med at jeg sto i butikken klokken 12 for å få spillet i steden. Dårlig service av dem når jeg spurte dem om en forklaring også.. Hva skal de si da? Nei, sjefen har ikke sagt noe, men hei, vi skal trylle fram noe til deg vi, med de magiske evnene våre. De er også litt kneblet, de skal tross alt representere selskapet og kan ikke drive å si at, posten SUGER leveringen kom ikke fram til sentralen vår i tide!! Er ikke alltid alt går som planlagt vet du. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. november 2009 Rapporter Del Skrevet 13. november 2009 At det å klage til kundebehandlingen ikke hjelper er en ting, men det burde da vitterlig ha vært et sted hvor man kunne ringe for å kunne få litt informasjon om hvorfor de ikke klarer å holde løftene sine om at man skal få spillet på release datoen. Jeg har selv jobbet i et kundesenter og fått utrolig mange klager om ting jeg ikke kan gjøre noe med og det er selvfølgelig dritt, men da er det viktigere som kundebehandler å få frem at man forstår situasjonen, og heller prøver å forklare hvorfor du ikke har myndighet eller makt til å kunne si noe om hvorfor forsendelsen tar lang tid. Man begår ikke forræderi av egen arbeidsplass ved å si at "det kan være mange mulige faktorer her desverre, alt fra for sen forsendelse fra oss, til treg håndtering av Posten". Samtlige slike butikk-kjeder burde hatt en klage-telefonlinje, eller et hvor man får mer konkrèt informasjon. Da får man iallefall betalt for å ta i mot dritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå