Gå til innhold

Gjør Call of Duty-serien til et "Populært spill"


Anbefalte innlegg

Foreslår at Call of Duty-serien blir lagt inn under "Populære spill"-delen av forumet da det siste spillet i serien, Call of Duty: Modern Warfare 2 akkurat nå har 4 forskjellige tråder i "Generell spilldiskusjon".

 

Da burde det være grunnlag for å kalle denne serien for populære spill, dessuten er det greit å få unna litt trafikk i den allerede lett plagede (i mine øyne mangler forumet en underkategori) "Generell spilldiskusjon".

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er det ikke for å trekke frem andre verdenskrigserier jeg mener dette, men heller fordi Modern Warfare 2 alene har hatt langt fler innlegg enn samtlige spill i "Populære spill" til sammen, noe som jo bør være en indikator på at det er et ganske populært spill.

 

Grunnen til at jeg bruker Call of Duty er fordi dette er en hel serie, og ettersom andre serier (Grand Theft Auto og Half-Life for å nevne to) ligger under "Populære spill" ser jeg ingen grunn til at det skal gjøres unntak for dette spillet i denne serien.

Lenke til kommentar

Sett opp en poll, letere for dem å forholde seg til det enn å sjekke gjennom alle postene etter postive eller negative svar. Men er enig jeg også, CoD serien har vist seg å være en av de mer populære seriene noensinne. Dette gjelder både for de mest hardcore gamerene til de mest casuale som kanskje spiller bare 1-2 spill i året.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...