Gå til innhold

Mass Effect 2 - Utforsk og diskuter Sci-Fi kjempen


Anbefalte innlegg

Selv sørger jeg alltid for at dudesa mine ser ut som menn som har litt erfaring. Altså heller en fyr med noen ekstra år på rævva enn en slesk ungkar med et smil om munnen og gele i håret. Blir ikke like troverdig for meg at en liten spirrevipp skal kunne gjennomgå alt det som skjer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Brukte først default-Shep, og spilte ham som en heroisk hederskar. Ved andre gjennomspilling laget jeg en søt dame som var hensynsløs og bitchy (Renegade-valg stort sett over det hele). Hun var mye morsommere.

 

Tredje karakter så ut som en dust. Klarte ikke lage noe jeg var fornøyd med. Han blir neppe med videre til ME2.

Lenke til kommentar

Jeg har egentlig aldri sett appellen i character customization, alven min i Dragon Age så ut som en anorektisk lyrium addict. Default Sheppard ser ut slik Bioware mente han burde og har for min del blitt ikonisk med Mass Effect. Å tukle med skaperverket til Bioware hadde blitt som å spille gjennom Halo singleplayer med Master Chief i recon armor :rolleyes:

Lenke til kommentar

Viss jeg har TVen min i orden til dette spillet så blir jeg glad. Surt det er bare snart 1 uke til Mass Effect 2 kommer, og viss jeg må sende inn tven så må jeg spille spillet på en 26" HDready, jaja sikkert bedre en ingenting :p

 

Det var Gaz West som fikk øynene mine opp for Mass Effect i gamle dagene :) så begeistringen fra han som gjorde jeg måtte ha spillet på lanseringsdagen, selv jeg har fullført det 3-4 ganger, men den siste brukte jeg kun 5 timer only doing mainquest :)

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar

Har aldri greid å være default Shepard etter at jeg så modellen han er basert på.

 

ewwwtf_2.jpg

 

Vil heller være en neandertaler som ser ut som om han har opplevd litt, ikke en Calvin Klein modell...

hehe, gjer meg ikkje så veldig mykje igrunn. Når eg spelar ME (byrja på nytt igår, faktisk) så vil eg væra ein ruthless, handsome devil. Så synes godt han kan sjå litt ut som ein primadonna.

 

 

Viss jeg har TVen min i orden til dette spillet så blir jeg glad. Surt det er bare snart 1 uke til Mass Effect 2 kommer, og viss jeg må sende inn tven så må jeg spille spillet på en 26" HDready, jaja sikkert bedre en ingenting :p

 

Det var Gaz West som fikk øynene mine opp for Mass Effect i gamle dagene :) så begeistringen fra han som gjorde jeg måtte ha spillet på lanseringsdagen, selv jeg har fullført det 3-4 ganger, men den siste brukte jeg kun 5 timer only doing mainquest :)

Sjå der ja - satsar på at TVen din ordnar seg snarast, men det er ikkje surt at det snart er berre ei veke til ME2 kjem ut! :-) he he.

 

Moro at du likte Mass Effect 1, eg hugsar godt diskusjonen vår.

 

Dei har hvertfall gjort litt for å forbetra miljøa rundt på dei forskjellige planetane. Det kjem tydeleg fram i dei forskjellige videoane der ute.

Endret av Gaz West
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...