Gå til innhold

Dashboard høsten 2009

kewell79

Anbefalte innlegg

Skrevet

Folk maser jo om nettleser hele tiden til Xbox360, så hvorfor ikke noe veldig mange folk bruker nettlesern til? Husk du er ikke hele verden.

Gjør de? det kan ikke jeg huske og nettleser på ps3en er jo ubrukelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Watchmen ligger nå på zune video "

Det er ikke dårlig. Ser ut som dette kan bli veldig bra likevel. De av dere som er på betaen, er utvalget blitt bedre enn det var første dagen? Hvor mange filmer tilgjengelig nå?

Skrevet

Iceman: Jeg skal egentlig ikke være i Beta, men jeg har fått all tilgang, rart nok. Jeg husker jeg holdt på å signe opp for Beta men noe gikk galt underveis og så gav jeg opp pga jeg måtte legge inn alt på nytt.

Skrevet

Har det vært kjent lenge at Last.FM ikke kommer til Norge? Har gleda meg som f, men så ser jeg saken på dagbladet om denne oppdateringa så sier de at det ikke kommer til norge :(

Skrevet

Vært kjente lenge det ja.

Tror uansett ikke 360 film tjenesten vil slå særlig an her. For få som har 360. Når det kommer til PS3 derimot vil det nok bli stort.

Ironisk nok siden sony og ps3 fanboysene har jo mast om bluray i alle år.

Skrevet

>> Major Nelson posted a tweet about the dashboard update (with facebook, last.fm etc support) that will be released Tuesday:

I have to correct myself: When we turn on the new features tomorrow they'll just appear! No need for a system update.

Skrevet

Faktisk ikke helt sikker på at jeg har fått denne updaten selv om jeg har vært på LIVE hver dag i 3 uker nå.

Nettleseren hvor er den? Må facebook og twitter lastes ned manuelt? Nzune og eller?

Dere som har fått updaten, hvilken software versjon står det at dere har?

Skrevet
Gjør de? det kan ikke jeg huske og nettleser på ps3en er jo ubrukelig.

hovedgrunnen til at jeg kjøpte ps3 var pga nettleseren. så det er ikke så rart de putter inn alle disse tjenestene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...