Gå til innhold

Dashboard høsten 2009


kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er du under 18 år, ingen Facebook eller Twitter for deg. Er du norsk, ingen Last.Fm for deg.

 

Halo Waypoint er forresten ute(ikke i Norge, dog). Var litt eksotisk i dag og tok meg en tur til den amerikanske versjonen av Live, og sjekket det ut. Og; Wtf? Wow, nå kan jeg se achievementene til alle Halo-spillene i én og samme applikasjon. AWESOME!!!

Lenke til kommentar

Ja jeg synes dem priser seg ut..og du tar jo værstingen Videnova (grøss!!) som eksempel. Her i byen betaler vi 35kr for en film enten det er SD eller HD..eller 2stk for 50kr.

 

Vi hadde en Videnova butikk her slik men folk på bygda er vel litt mer pris beviste en i storbyene så dem stakk halen mellom bena rimelig fort...og godt var det!

 

En kan jo nesten gå på kino for den prisen som en HD film koster å leie på Videnova eller VidZone...sleng på 50kr for et eget kopi av eldre Blurayfilmer eller 100kr for dem nyeste så er det ikke så jævlig vanskelig å velge synes jeg...

Lenke til kommentar

Hehe, lurer på om jeg må flytte til Japan jeg :p

 

Det er kanskje "ok" for folk som ser en film eller to i mnd å betale 60-70kr for å leie en film. Men for en som ser 4 filmer i uka eller mer så er jo dette ganske så uaktuelt? Prisene må ned og utvalget må bli jævla mye bedre...ellers laster folk bare ned istede....så Zombieland ende isted..........kosta meg ikke ei krone men hadde betalt en plass mellom 30-45kr for å leie denne om tjenesten hadde vært der i HD.

Lenke til kommentar

Koster 40 kr(eldre filmer koster 30 kr på ZUNE) å leie en film, du kan spare hele 5 kr (men legger du til bensin penger og/eller tiden på å dra seg ut av huset i 10 - grader en sen vinterkveld så ja.....) Mange år siden jeg har leid en film, men vil tro det er en pris for alle filmer uansett om den er 1 dag gammel eller 20 år

 

 

Noe dyere for en HD film ja, men har aldri sett en BD film for under 60 kr til leie i en butikk

Endret av Kewy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...