Gå til innhold

Dashboard høsten 2009


kewell79

Anbefalte innlegg

TRYKK HER

 

 

System Update Details

 

What can you look forward to if you're accepted for the preview? Here are some of the new features you'll be able to experience:

 

* Zune: Zune comes to Xbox LIVE with instant-on 1080p HD streaming video on your console, delivering the selection of a video megastore with the convenience of cable.

* Facebook: Facebook and Xbox LIVE join forces to connect you with your friends as you interact with the largest entertainment and gaming network on TV. Share real-time status updates with friends from around the globe, and check out photo galleries on the big screen from the comfort of your living room.

* Twitter: Read, reply, and post Tweets to Twitter through Xbox LIVE. See what your friends and family are up to, connect to celebrities, learn about news as it happens, and follow online trends.

Endret av Kewy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Huff. Synest slike ting blir dumt på ein spel konsoll. Blir det slik at når eg speler FM3, så blir statusen min på facebook "... is currently playing Forza motorsport 3". Og viss eg snurrar i gong ein vaksenfilm i DVD-drevet på 360en min, så blir statusen "... is currently watching Sex Trek: The Next Penetration"?

 

Håpar alt dette maset blir 100% valfritt.

Lenke til kommentar

hehe, men det er eit problem det der. Den der sinnsvakte trangen for å vise og fortelje alle saman til ei kvar tid kva du driv med. Slik eksebisjonisme er ikkje sunt. Det må væra lov å foreta seg ting i det private utan å fortelje folk om det. Noko av det beste som finnes, er til dømes å ta seg ein dag på fjellet, eller i skog og mark - og korkje ha mobil, gameboy, nintendo eller miksmaster med seg.

 

Berre kopla heilt ifrå.

Lenke til kommentar

Huff. Synest slike ting blir dumt på ein spel konsoll. Blir det slik at når eg speler FM3, så blir statusen min på facebook "... is currently playing Forza motorsport 3". Og viss eg snurrar i gong ein vaksenfilm i DVD-drevet på 360en min, så blir statusen "... is currently watching Sex Trek: The Next Penetration"?

 

Håpar alt dette maset blir 100% valfritt.

 

:) Priceless... Men har tenkt på det samme. Nekter å tru det blir automatiske oppdateringer mot facebook. Liten vits med egenmelding hvis sjefen ser statusen oppdateres kl 0810 med hvilke spill man spiller.

Lenke til kommentar

Huff. Synest slike ting blir dumt på ein spel konsoll. Blir det slik at når eg speler FM3, så blir statusen min på facebook "... is currently playing Forza motorsport 3". Og viss eg snurrar i gong ein vaksenfilm i DVD-drevet på 360en min, så blir statusen "... is currently watching Sex Trek: The Next Penetration"?

Det blir nok valgfritt, men filmtitler vises ikke i Xbox Live-statusen uansett. "Watching a movie" står det bare.

Lenke til kommentar

Advarsel!

 

Om du har en uatorisert minnebrikke eller harddisk i xboxen så vil denne ikke funke i det hele tatt etter oppdateringen! Ta backup av savegames og profilen på noe offisiellt. MS slutter aldri å ovveraske!

 

http://majornelson.com/archive/2009/10/16/unauthorized-xbox-360-storage-devices.aspx

 

Vil dette også gjelde med eksterne harddisker? Har en ekstern harddisk jeg kobler til xboxen for å se på filmer og høre på musikk jeg har på harddisken via xboxen.

Lenke til kommentar

Advarsel!

 

Om du har en uatorisert minnebrikke eller harddisk i xboxen så vil denne ikke funke i det hele tatt etter oppdateringen! Ta backup av savegames og profilen på noe offisiellt. MS slutter aldri å ovveraske!

 

http://majornelson.com/archive/2009/10/16/unauthorized-xbox-360-storage-devices.aspx

 

Vil dette også gjelde med eksterne harddisker? Har en ekstern harddisk jeg kobler til xboxen for å se på filmer og høre på musikk jeg har på harddisken via xboxen.

Tror ikke det nei, det er bare "Minnekort for profiler( som http://www.amazon.com/Xbox-360-Max-Memory-Card-2GB/dp/B002BWQMBG/ref=sr_1_3?ie=UTF8&s=videogames&qid=1255741333&sr=8-3 ) " og egenlagde harddisker som blir vekke. De du kobler til via usb er jo faktisk støttet av MS. Det er derimot ikke 3. parts minnebrikker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...