Gå til innhold

Vinn svært eksklusivt Forza 3-smykke (X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Latterlig kult. Og om det skulle vise seg at jeg ikke vinner (utenkelig), vil jeg poste på N4G at dere er xbots fordi dere promoterer Forza på denne måten. Blackmail success?

/humor

Skrevet

Latterlig kult. Og om det skulle vise seg at jeg ikke vinner (utenkelig), vil jeg poste på N4G at dere er xbots fordi dere promoterer Forza på denne måten. Blackmail success?

Men vi er jo som kjent bare ute etter oppmerksomhet ved å være mest mulig kontroversielle, så da vinner vi uansett dersom du gjør det der ;-)

Skrevet

Smaken er som baken.

Men for fleire er det nok samleverdien som betyr noko. Er ikkje ofte ein har kjangs til å vinne ein såpass eksklusiv gjenstand.

Synest den var tøff, eg.

Skrevet

1: Den er ikke mer blodharry enn flere av disse hiphop-juggelbitene man finner rundt på gata.

2: Den er verdt 2700kroner.

3: Det er kun 6 av disse i verden, og som den nerdesamleren som jeg er, så hadde det ikke akkurat skadet med en slik en på "skrytebrettet".

Skrevet

Smaken er som baken.

Helt enig! Og av og til lukter den surt.

1: Den er ikke mer blodharry enn flere av disse hiphop-juggelbitene man finner rundt på gata.

Det skal jeg i hvert fall ikke motsi :)

Skrevet

Utrolig stilig at dere får tak i noe slikt! Kudos!

Selv deltar jeg ikke, da jeg ikke er særlig interessert i spillet. Er edel og lar noen som virkelig ønsker det vinne. :ph34r:

Gjest Bruker-127711
Skrevet

hvordan fikk dere tak i dette smykket? Uansett så likte jeg ikke at det var så vanskelige spørsmål...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...