Gå til innhold

Den Store Demon Souls tråden.


firberblad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brukt ca. 40 timer første gang gjennom. Jeg begynte med en ny character for et par uker siden, og har vel tatt rundt halvparten av demonene med den.

 

Totalt sett er jeg nok oppe i 65-70 timer og fremdeles sulten på mer :)

 

Er også sulten på mer, men må ta noen spill som bare ligger der først, uncharted 2 og God of War collection. Så skal det nok bli en gjennomspilling til, men regner med den går en del kjappere.

Lenke til kommentar

Har ikke spilt på noen måneder, men er på NG+ med sl 614 eller noe.

sl 614 :o ? Finnes det noen triks, eller er du seriøst glad i å hamstre souls 24/7?

 

Har nok trikset litt her ja ;) Etter alt for mange bli-drept-starte-på-nytt-dø-igjen-og-miste-alle-soulene orket jeg ikke at spillet sto å lo av meg. Damn you!, Demons souls :rolleyes:

Lenke til kommentar

Jeg har nå spilt Demon's Souls i noen timer, og har et spørsmål.

 

Hvordan skal jeg klare denne øvelsen i masokisme?

 

Jeg mener ikke å rakke ned på spillet, det har helt klart sitt potensiale men det å begynne helt forfra mister sjarmen etter andre gangen. Finnes det ikke checkpoints?

 

Jeg føler jeg må ha Google i stand-by for å sjekke hvordan jeg skal drepe bossene før jeg gjør et forsøk, i tilfelle jeg utløser en felle eller annet som jeg ikke kan parere, dør og må starte helt forfra.

 

Av og til føler jeg at spillet regelrett slakter meg ned på måter jeg umulig kan unngå med mindre jeg på forhånd vet hva som skal skje.

 

Jeg liker old-school hack n' slash og rollespill med stats og items. Jeg spiller aldri på Normal dersom Hard er et valg. Jeg finner grinding i MMO som Lineage 2 avslappende. Er jeg ikke i målgruppen?

Lenke til kommentar

Det er porter du kan åpne og broer du kan senke. Men ikke vanlige checkpoints.

Men hvis det er noe sitter fast på er det bare å spørre, du kan sikkert få et hint. Er ettypisk community-spill, det her :)

Endret av King of Universe
Lenke til kommentar

I går ble jeg ferdig med tredje gjennomspilling og jeg begynner faktisk å bli litt mett. Endte opp på rundt 110 timer med to forskjellige karakterer :D

 

Har du fått platinum, King of Universe? Jeg vurderte selv på et tidspunkt å gå inn for det, men jeg tror det kreves litt mer "stone farming" enn hva jeg er villig til. Ikke at jeg har alle gulltroféene heller, da.

Lenke til kommentar

Gjorde samme feilen jeg og, ser at noen bossouls kan brukes til 4 ting, så hvis en skal ha alle trophys blir det 4 gjennomspillinger for å bruke den til alt, og jeg har allerede kastet den bort :| kan jo starte en ny magic/faith build å få alle spells/miracles der, men liker knighten min veldig godt:)

Lenke til kommentar

Er det noen her som spiller DS fortsatt? Hvis noen har den amerikanske versionen, og er på rundt lv 90 kan de gjerne adda meg xD vi kan trade, spille co-op og mye mer! Er det noen flere en meg som føler at verdnen er ganske øde med mindre man spiller tidlig om morningen eller om natten? Har sikkert noe med timezones å gjøre, men det er irriterende....

Lenke til kommentar

Man må planlegge hvor og hvem som skal summone de andre..? Det er aldri noen som summoner meg, og aldri noen jeg får summonet. Så planlegging er best xD er på sl 96 nå btw. Spillte gjennom halve spillet med to hawaiiske folk idag :) han ene gav meg et våpen og noen ores.

Lenke til kommentar

Jeg har kommet opp i 77% på Demon's Souls, men nå tror jeg det nærmer seg stopp. Klarer nok ikke å få alle våpen og ringer. I tillegg er bladestones seriøst vanskelig å finne.

 

Jeg har alle ringene og mangler bare 1 unikt våpen (som er en soul-upgrade, så må bare runde spillet en gang til). Mangler dog en del av de våpnene man må oppgradere selv... Hvilken LVL er du? Vi kan jo prøve å få bytta litt :)

 

EDIT: Etter å ha sammeliknet trophies med deg, ser jeg at jeg har 2 våpen du ikke har, mens du har 2 våpen jeg ikke har.Eneste vi ikke har mellom oss er Bladestone (seff...) og Marrowstone

 

Tror jeg er ganske nærme på våpenoppgraderingene unntatt bladestone. Har et våpen på +4, men det er jo umulig å finne chunks og pure (har nok shards til å bruke som dopapir). Hva har jeg som ikke du har?

 

Tror jeg er rundt level 155, hva må jeg opp til for å kunne bytte? Og er det forresten såpass enkelt at jeg kan gi deg våpen slik at du får et trofé? Høres litt for simpelt ut.

 

Såvidt jeg ser, så mangler jeg Blind, Brand, Insanity cat., Blueblood Sword, Friends ring, Foes ring og Ring of Devout Prayer.

 

Jeg kan forresten bekrefte at den youtubemetoden for å ta Lazarevic på crushing funker som bare juling :)

Jeg er 170-noe, så da kommer vi sikkert sammen. Er vel 20 +- som er grensa, så kanskje levle litt? Du har US-versjon, sant? Jeg mangler insasnity catlyst av de du lista opp, så det kan vi fikse :)

 

Skal være bare å slippe våpneet, la det gå noen sekunder, så sier det pling :) Har dog ikke prøvd det før.

Du har Cloudstone og greystone. VI kan sjekke hvilke steiner vi har felles også, da. Kanskje vi har nok til sammen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...