Gå til innhold

Halo: Reach - Spekulasjoner og diskusjoner

Lakus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde jeg hadde kommet langt når jeg nådde Major, men mangler bare 19.675.000 cR for å bli Inheritor... Satt meg personlig mål å nå Commander for å kjøpe Emiles hjelm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kjøpe Emiles hjelm?

Fikk den gratis av å gjøre en bulltrue action jeg, trenger ikke no rank til det.

Ah vent, du mener i spillet, viste ikke at man kunne få den jeg.:o

Endret av Puro
Skrevet

Hadde (etter Preview-betaen fungerer den ikke) Emiles hjelm på avataren min, men snakker om ingame hjelm ja ;)

It's its own helmet, called EVA[C], and is unlocked at Commander rank to be purchased for 120,000 cR.
Skrevet (endret)

Du unlocker Mark V hjelmen ved Captain, men kan bare bruke den om du når Major.:D

Koster 130 000cR.

Endret av Puro
Skrevet (endret)

Er spillet gøy online? Mange som spiller? Vurderer en av disse nye utgivelsene som min første online opplevelse på konsoll... :D

Endret av Gorzun
Skrevet

Er sånn med visse personer Savvi, de liker å spre litt kvalme :p

Likte at co-op faktisk var utfordrende denne gangen. Jo flere du er jo mindre skade gjør hver enkelt, så på legendary "må" du ofte samarbeide for å ta ned elites og diverse. Plasma pistol blir også ett kjært våpen.

Skrevet

Ble nettopp Captain, det tok sin tid men har allerede halvparten igjen til Captain Grade 1 etter få kamper med Team Swat, har fått noen runder som er litt småsyke :)

Aldri sett meg som en god Halo spiller, men jeg har blitt bedre siden Halo 3 merker jeg :p

• 2 uker senere...
Skrevet

Snart Lt. Col, mangler bare en 25-40k fra Major G3. :D:D

Noen som henger med på litt TS pwnage imorgen?

Amored, funker det for deg å joine parties og stash nå? :p

Skrevet

hvilket av de forskjellige bane typene er det man går fortest opp i ranks av ? eller får mest xp av.. noen som har spilt såpass mye at de kunne kommet med noen anbefalinger her? jeg føler at jeg får mest når jeg spiller "firefight"..

noen som er keen på å spille så er XBL : Srinde

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...