Gå til innhold

Halo: Reach - Spekulasjoner og diskusjoner


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøver meg på å lage et map. Har ikke anelse om det er bra eller ikke (har ingen å teste med).

Jeg ble veldig glad i 1-Flag på Lockout i Halo 2 (med lettere modifiserte game settings), så jeg tenkte jeg skulle prøve å diske opp noe lignende i Halo Reach.

 

Landeout

Bilspill.zip

post-73-1101055381_thumb.jpg

Kan minne litt om Lockout. Ganske lite map. Har ikke testet det med andre spillere. Har egentlig bare vaset rundt i det og satset på at det funker greit.

 

Last ned map: Landeout

Last ned gametype: 1-Flag Fast

 

Kanskje noen andre har idéer og vil jobbe mer med det?

Lenke til kommentar

Jeg er virkelig sugen på å spille litt custom games!

Har kun lekt litt rundt med brødrene mine de siste par dagene, og det blir litt repetetivt i lengden..

Om noen kunne tenke seg å finne på noe, sånn ca nå, send en pm eller add meg på xbox live med en kort melding ala "Reach" eller noe sånt!

Lenke til kommentar

Uten å ha spilt så mye, så konkluderer jeg med at rumble pit har håpløst mye dritt i seg som folk alltid stemmer på. Racetypes er som regel veldig lite gjennomført.

 

Infection er moro sånn av og til liksom, i alle fall med venner på besøk. Men det blir for dumt i lengden, spesielt når folk som ikke er zombies bare finner et sted å campe gjennom hele runden. I det minste ender det noen ganger med litt teamwork for å finne alternative måter til å ta den jævla camperen:

 

post-73-1101057176_thumb.jpg

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...