Gå til innhold

Halo: Reach - Spekulasjoner og diskusjoner

Lakus

Anbefalte innlegg

Skrevet

åssen får jeg sånn merke ved sidna navnet mitt og på ranken? det er sånn bilde av DMR, eller et bilde av HALO, kjønner ikke åssen jeg får det? noen kan hjelpe en stakkar som meg :p ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er det noen som vil poste noen bilder av Legendary Edition av Halo Reach? :)

Vurderer å kjøpe flere spill som er av samlerutgaver, fått så dilla etter jeg skaffa meg Ultimate Edition av God Of War III, må ha noe pynt :p

Endret av Toman
Skrevet

Prøver meg på å lage et map. Har ikke anelse om det er bra eller ikke (har ingen å teste med).

Jeg ble veldig glad i 1-Flag på Lockout i Halo 2 (med lettere modifiserte game settings), så jeg tenkte jeg skulle prøve å diske opp noe lignende i Halo Reach.

Landeout

Bilspill.zip

post-73-1101055381_thumb.jpg

Kan minne litt om Lockout. Ganske lite map. Har ikke testet det med andre spillere. Har egentlig bare vaset rundt i det og satset på at det funker greit.

Last ned map: Landeout

Last ned gametype: 1-Flag Fast

Kanskje noen andre har idéer og vil jobbe mer med det?

Skrevet

Jeg er virkelig sugen på å spille litt custom games!

Har kun lekt litt rundt med brødrene mine de siste par dagene, og det blir litt repetetivt i lengden..

Om noen kunne tenke seg å finne på noe, sånn ca nå, send en pm eller add meg på xbox live med en kort melding ala "Reach" eller noe sånt!

Skrevet (endret)

Uten å ha spilt så mye, så konkluderer jeg med at rumble pit har håpløst mye dritt i seg som folk alltid stemmer på. Racetypes er som regel veldig lite gjennomført.

Infection er moro sånn av og til liksom, i alle fall med venner på besøk. Men det blir for dumt i lengden, spesielt når folk som ikke er zombies bare finner et sted å campe gjennom hele runden. I det minste ender det noen ganger med litt teamwork for å finne alternative måter til å ta den jævla camperen:

post-73-1101057176_thumb.jpg

Endret av Gormers
Skrevet

Viss noen vil spille med den kjente Toman bare add xXKaiNZorXx, er alltid klar for noe Halo Reach. Trenger noen å backe meg opp da jeg har mista over halvparten på 360en som engang likte å game med meg :(

Skrevet

Viss noen vil spille med den kjente Toman bare add xXKaiNZorXx, er alltid klar for noe Halo Reach. Trenger noen å backe meg opp da jeg har mista over halvparten på 360en som engang likte å game med meg :(

Kan spille med deg, når tven min er tilbake fra reparasjon. GT: captn aubery

Skrevet

Er bare å sende en invite når jeg er på B)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...