Gå til innhold

Bytter wow acc med 70 hunter mot steam acc

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bytter wow acc med 70 hunter mot steam acc

det er requte friend de rså når en kompis av meg kjøper gaming card får du 1 månede gratis. Og når han er i 60 får du 2 stykker i 60 han granter.. :p det går bare å grante 30 lvls men det er en warr og en rogue rundt lvl 30 der xD

MSN/MAIL [email protected]

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En utrolig dårlig handel for vedkommende som har steam-kontoen. Man trenger bare kredittkort og tålmodighet for å grinde opp til level cap i WoW, mens spillene man har på steam betaler man enkeltvis for, og mange kjøper gjerne spill til €50 der, i tillegg bruker mange nye spill steam som DRM. Lag deg din egen steam-konto og spør pent om å få låne mammaen din sitt kort i bytte mot cold hard cash, du.

Skrevet

Høres ut som en fryktelig dårlig handel. Jeg stusser litt på overslaget ditt når du får en nobrainerklasse ti levels under cap (noe som utelukker gear/achievements) til å bli verdt ganske mange hundre euro.

Skrevet

Er vel ikke så mange som kjøper fullpris-spill over Steam i det hele tatt, så lenge man er tvunget til å bruke euro. En del nye retailspill bruker likevel steam som en fellesløsning for drm og lisensiering og sånt, f.eks. Empire: TW eller Dawn of War 2, og de er gjerne verdt rundt 40-50€ hver.

Hvis du har en leethaxormetode for å skru steam tilbake til å la meg shoppe i dollar, feel free to share.

Skrevet (endret)

Valve anthem eller anthology eller hva det, har hatt HL og CS siden evig så husker ikke navnet på de nyte greiene.

CS Anthology eller noe sånt, koster 99 kroner på spaceworld her i byn. :>

Det er HL med CS og CSS tror jeg, rare pakke greier.

Endret av Puro
Skrevet
Er vel ikke så mange som kjøper fullpris-spill over Steam i det hele tatt, så lenge man er tvunget til å bruke euro. En del nye retailspill bruker likevel steam som en fellesløsning for drm og lisensiering og sånt, f.eks. Empire: TW eller Dawn of War 2, og de er gjerne verdt rundt 40-50€ hver.

Hvis du har en leethaxormetode for å skru steam tilbake til å la meg shoppe i dollar, feel free to share.

Føl gjerne for å prøve, men Valve stenger kontoen din hvis de tar deg.

Uansett høres dette så vidt jeg vet om WoW ut som en ræva deal, og jeg mistenker også at det å selge kontoer hverken i WoW eller på Steam ikke er lov?

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Aner ikke med Steam, men Blizzard slår hardt ned på selging av kontoer.

Skrevet (endret)

Ikke kan han skrive, ikke kan han reglene( kanskje ikke lese) og ikke har han et snev av sunn fornuft, nei dette blir bare for dumt :p

Endret av Joantheman
Skrevet

Det merkelige er at tråden har stått som rapportert ganske lenge, uten at noen røde eller grønne her inne har tatt tak i det.

Sender en PM, jeg.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...