Gå til innhold

goSupermodel rulez


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er mye mer rettferdig ja.

Og jeg nekter ikke:

Man kan være veeldig fjortizzer der 8'DDFor det de fleste ikke vet,er at det er flest barn fra 10 årsalderen.

Uvansett,så nevner de ikke andre MULIGHETER.

Som at man kan spille seg opp til gopenger.

'Noe jeg GJØR.

Jeg har tjent flere tusen,ja 13.000 via den muligheten.

Man vinner også ganske mye GP i konkuranser.

 

Så det burde de.Ganske feigt.

DESSUTEN:Dette er jo foreldrenes ansvar.

 

Og jeg syntes ikke det er rart at GSM(gosupermodel)er så populært.

 

Trenger du hjelp,spør på forumet.

Vil du ha venner?

Søk deg rundt.

 

Så jah..det er mye,MYE jenter driver med på gSm.

 

 

Heter cloe_angel97 TuT

Og jeg har bevis,på at MOBILEN ikke er nødvendig å bruke ._.''

Lenke til kommentar
Gjest Margrethe

Flott artikkel! Denne gjenspeiler gsm på en riktig og rettferdig måte. Men at samtlige er under 18 år? Ja, størsteparten er det, men det er faktisk en del som er over 18 år også. Det er en egen klubb for medlemmene over 18 år der, og de/vi tilbyr de yngre jentene noen voksne å prate med om de trenger det :) F.eks om de har problemer hjemme, med venner, seg selv eller lignende.

Lenke til kommentar
Gjest mor og gsm bruker

Veldig god beskrivelse av gsm, hvor dere har fått frem at det er høy fokus på sikkerheten og at det tross alt er et veldig godt alternativ til unge jenter. Pga min skeptisk til nettbruk så jeg meg nødt til å lage en modell for å følge opp jentene mine. Så at alle modeller er under 18 er ikke helt riktig. Men det kan jo ikke Riis være helt sikker på ettersom vi nettopp er beskyttet mot å måtte oppgi alder *smil*

Lenke til kommentar
Gjest Vanessa G.

Jeg er veldig fornøyd med denne artikkelen. Tusen takk.

Vi protesterte alle mot det NRK sa, og vi ble hørt.

gSm er helt ufarlig, og alle jeg kjenner spør før de kjøper.

 

Takk.

Lenke til kommentar

Jeg er enig.

Skjønner ikke at noen gidder å bruke pengene sine på noe på en dataskjerm, særlig når klærne blir slitt etter hvert (Og også møblene til rommet ditt.)

Jeg er selv medlem der, og har ikke brukt en eneste krone på noe som helst der. Helt riktig er habbo mye verre, og der legges det mye mer press på at du skal kjøpe habbo-penger.

På Gosupermodel er de flinke med sikkerhet, og sender jevnlig ut melding til alle medlemmer om å ikke gi bort passordet sitt til noen osv.

Likevel kan man oppleve et press for å ha de nyeste klærne, løsning: kjøpe gopenger, eller så kan det hende man vil ha de unike klærne man bare kan få med medlemsskap, da vil man jo bli medlem.

Det er bare idiotisk og slemt overfor jentene som bruker pengene sine på en modell.

Lenke til kommentar
GSM er bare AWESOME! Bare jeg som tror alle her er samme person?

 

 

Samefag tror jeg.

 

Men jeg lurer på hvorfor du/dere spiller det?

Jeg tror ikke vi snakker samefag, jeg tror vi snakker norskspråk i fritt fall blant jenter mellom 10-15. :]

 

Jeg sjekket litt og innleggene er nok fra unike brukere. GoSupermodel er et veldig populær tjeneste som dere kan se her.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...