Gå til innhold

goSupermodel rulez


Anbefalte innlegg

Gjest GoSupermodel-jenta

Dette var bra skrevet!!!

 

Etter det med NRK, så har foreldrene mine begynt å nekte meg å spille!!!

Det NRK sa om GoSupermodel synes jeg var forferdelig!!!

Det er ikke sånn vi jenter ser på gsm, vi har det gøy!!!

Det koster slet ikke PENGER, det er gratis!!!

Vi kan spille spill for å tjene penger!!!

Alle sammen elsker gsm!!!

 

MVH: En rystet gsm-jente

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjempe fin artikkel. Det ga et veldig fint overbilkk over hva dere mener om siden. Det var en saklig artikkel som jeg virkelig satt pris på å lese.

Jeg spiller nå selv goSupermodel, men legger ikke skjul på at siden har mye forbedringspontensiale, blandt annet når det kommer til kjøpen av goPenger.

Lenke til kommentar
Gjest GreenPearl

Det jeg vil tilføye er dette såkalte "medlemskapet". Av og til kan det være plagsomt i ny og ne, for jeg likte bedre der du bare fikk 100 gp til dagen, også slapp du å bekymre deg så mye for at du MÅTTE logge inn og se hva du fikk, liksom.

Lenke til kommentar

At jenter kjøper medlemsskap/goPenger, må foreldrene ha ansvar for. NRK har ikke rett til å snakke urettferdig om goSupermodel, Det er liksom oss jentene sitt sted. Og MANGE bruker det fornuftig. Det er iallfall min mening.

Lenke til kommentar

Hei :D

 

Synes det var en bra artikkel, gsm fortjener mye ros og ble behandlet feil av NRK. I denne artikkelen står det at det er ett flott nettsted for jenter mellom 10-15 år. Og det stemmer nok mest, men det finnes mange brukere som er mye eldre :) til og med voksne som er godt over 40 år :D men kjempe bra skrevet dette her :D

Lenke til kommentar
Gjest Hun på gSm.. ^^

Jeg så altså ikke den greia på NRK, men dette var en godt forklart tekst.. gSm er et veldig trygtsted for "fjortiser" å snakke med andre jenter, og det synes ikke jeg at NRK får kødde med!!

Lenke til kommentar

hei hei

 

jeg var bare å leste no nyheter på gsm, det vil si gosupermodel å det jør jeg hver dag så kom jeg til denne siden

 

jeg bruker gsm hver dag, når jeg ikke er på ferie

 

keg har kjøpt to medlemskal på gosupermodell, men spiller jo når mamma sier nei til medlemskap å når jeg har medlemskap spiller jeg å

 

det er kjempe bra at gsm aldri skal bli legget ned

 

på gosupermodel hater jeg lisa 1 2, å det er med min modell som er supermodell

og på min andre modell heter jeg fragl-_- å den er reklamemodel

 

hurra for admin og Wag og moderatorene og oss andre modeller;-D

Lenke til kommentar

ganske riktig mye av dette her. gosupermodel kan være gratis, og jeg begynte det første halvåret gratis. men så sjokka pappaen min meg og sa at han syns det så ut som et trygt og seriøst nettsamfunn, og jeg kunne få medlemskap. det var ikke så mye det kostet og han kjøpte det til meg. det kostet 80kr da. og det er ofte tilbud der det enten er billigere eller du får mer. så det å kalle gsm(gosupermodel) for en svindlerside er feil. uansett er det gøy å kunne kle seg akkurat som man vil, man trenger ikke å tenke på at man kanskje ikke er særlig pen i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Gjest ...Lone...

Det jeg elsker ved GSM er at ingen muligheterer blokkert når man spiller gratis! Du kan gjøre like mye som en som betaler. I tillegg er det ikke like mye "status" å betale, som det f.eks. er på Habbo. (Der man får eget merke, egne klær, egne rom osv. Stå på jenter! :)

 

...Lone...

Lenke til kommentar
Gjest Magmacat

Jeg har spilt siden jeg var 14, og nå er jeg 16 :p Jeg bruker en del penger der, men jeg har jo en del kontroll over sånt selv, siden jeg ikke akkurat er en "liten pike" lenger.

Jeg spiller nok også mye mer enn 45 min. i uka, for jeg er logga inn det meste av dagen, selv om ikke er aktiv det meste av tida.

Jeg vil også legge til at Gosupermodel er et sosialt og flott sted å være, og jeg har fått mange nye venninner der^^

 

Riot Magmacat \

Lenke til kommentar
Gjest goModell

Jeg elsker gSm, og broren min WoW.

 

NRK nevnte ikke de gode tingene om gSm, som at vi kan tjene penger og ikke kjøpe. Man kan vinne konkurranser, og man kan snakke med nydelige personer.

Hilsen goModell

Lenke til kommentar

Hei :-D

Jeg synes at istede for å sette mest fokus på goSupermodel burde dere ta en titt på Habbo. ;)

Det var bra dette, bra dere så nærmere på det, jeg har spilt helt siden det kom til Norge og jeg har aldri hatt noe å klage over. Det er mye bedre å kjøpe medlemskap på gSm (om du skal) enn på Habbo. For på goSupermodel koster det 20 kroner for en uke, da får du 250 goPenger i begynnelsen pluss 25 hver dag, og samtidig får du en overraskelse, hvor det er alt fra 5 goPenger til 500 goPenger, fra en gave du kan gi bort til en unik ting, fra melding til alle til klem og så videre. På Habbo får koster det 13 kroner, og da får du 6 mynt, det er nok til å kjøpe en stygg lampe og om du er heldig og det er salg kan du kanskje få råd til et teppe. Jeg vet jo at det er aldersgrense 12 år på Habbo, men det er utrolig lett å snike seg inn, mange jeg kjenner kom seg inn da de var 8-9 år, det gjorde jeg også, men vi brukte jo ikke penger på det, vi hadde lyst, men skjønte at det ikke var verdt det. Jeg mener 13 kroner for en lampe?

Jeg var å snakte med vennene min på Habbo like mye som på msn helt til jeg oppdaget gSm, jeg var på Habbo fra jeg var 8 til jeg var litt over ni år, det var da jeg oppdaget gSm, jeg ble straks hekta, og har spillt siden den gang. Nå er jeg tretten og liker det like godt fremdeles.

Lenke til kommentar
Gjest Malin / Mell :3

Artikkelen her var mye mer rettferdig mot gSm enn de andre. GoSupermodell er et utrolig fint nettsted. Og ikke MINST trygt. Og man må ikke kjøpe goPenger bare for å spille det. På bare 4 eller 5 dager tjente jeg over 1000 goPenger. Det er ganske lett og morsomt! :-) Over 90% av modellene som er der er utrolig hyggelig! Jeg har snakket og sett de fleste der inne, så jeg burde vite det. wAg (i følge meg) gjør en super jobb!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...