Gå til innhold

goSupermodel rulez


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Ashley n_n på gsm :3

Jeg elsker gsm, fordi det er gøy og fordi mote er jo litt gøy da:P Denne artikkelen var mye bedre en nrk sin. De vet jo iiiingenting om hva gsm egentlig "er"._____.

Lenke til kommentar
Gjest Ingvild_002

Veldig god og oversiktelig artikkel. Jeg så ikke det på NRK, men leste om det i ettertid, på NRK sin hjemmeside. Det var mye feil om gsm der, men her kommer det altså for en dag. Men ang. det gjennomsnittet her... Det er vel ikke basert på hvor mange modeller som er opprettet? Mange har flere enn en modell og er ikke alltid særlig aktive på "ekstramodellene" så om gjennomsnittet og prosentregningen er basert på dette, er det nok litt feil. Men det er sant at det er mye færre som er avhengig av gsm enn av WoW. Så sent som i dag leste jeg om enda en 19-åring som var blitt sent til avvenningsklinikk i USA. 45 dager og kostet 90.000, elns. Ingen har blitt sendt til noe sånt av å spille gsm ^^ Jeg er stolt av å være bruker der og stolt av alle modellene.

 

Ingvild_002

Lenke til kommentar
Gjest Lena12447663936455

Jeg syntes gsm (gosupermodel)

er det atrttige stede jeg vet om når jeg kejder meg er jeg på gsm å fa blir det liksom intresangt jeg får nye venner å ja goosupermodel er det beste i verden den tryggeste nett siden jeg har vært på habbo er mye dyrere å det er mye utryggere åsså gsm(gosupermdodel er tryggest

Lenke til kommentar
Så sent som i dag leste jeg om enda en 19-åring som var blitt sent til avvenningsklinikk i USA. 45 dager og kostet 90.000, elns.

 

Jeg håper da inderlig du er kritisk nok som mediebruker til å ikke ta det en slik "klinikk" kommer med av informasjon for god fisk, ellers hadde jeg som forelder vært mer enn skeptisk til å slippe deg løs på interett. Det er ikke på grunn av sine varme hjerter disse kvakksalverne tilbyr seg å "avruse" folk - som strengt tatt har et problem med viljestyrke og impulskontroll, ikke avhengighet - det er fordi de kan ta seg klekkelig betalt for å løse et problem som er skapt ene og alene av en kombinasjon av uvitenhet og sensasjonspreget mediehysteri.

 

Ingen har blitt sendt til noe sånt av å spille gsm ^^

 

Bare vent til noen oppdager forretningspotensialet.

 

Det jeg egentlig lurer på, er hvor i alle dager alle dere fant denne artikkelen? Intet vondt om mobilen.no, men de setter jo ikke akkurat dagsorden i Medie-Norge helt enda.

Lenke til kommentar
Gjest goSupermodel - bruker

Helt ærlig, jeg spiller gSm(goSupermodel) og man kan faktisk tjene penger uten å betale noe. Man trenger bare å spille et spill, so easy! FBI har nå satt gSm i et dårlig lys, som gSm ikke burde vært i.

Lenke til kommentar

Mwahaha, måtte skrive >>:]

Ehm. Det der med 45 min hver dag, er nok ikke riktig Ô.ö Menneh. Ja. Morro side, mye fokus på kreativitet :) Synes personlig det har blitt mer fokus på medlemsskap i det siste, men veldig enig med denne artikkelen - fint skrevet :)

Lenke til kommentar
Gjest Ida - Livestrong på gSm

Dette ble litt mer rettferdig enn forrige gang. Nå satt dere/de for og mot, hva som var galt og hvorfor det skulle være galt. Vi som spiller dette spillet finner utrolig gode venner der inne. Det er mange modeller der inne som ikke har det bra i virkeligheten, men på gSm finner de seg venner som holder til dem. Du får råd der for alt mulig og hvis du har problemer med noe, er mange villige til å hjelpe.

Ang. medlemsskap så er jeg en av de som aldri kjøper det. Jeg har kjøpt noen ganger med mobilen, man det vet mammaen min om, så det er ikke en så stor deal. Jeg har bare sett modeller som har sagt at de har spurt om lov, og jeg har ikke sett mange som har løyet for rundt 3 - 4000 modeller der.

 

Jeg koser meg der, og håper dette stedet forblir.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...