Gå til innhold

goSupermodel rulez


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spiller gSm og jeg synnes at mange kjøper gopenger uten lov og da svindler di rett og slett så jeg synnes at gSm burde la oss dfå kansje 50 gp i foto shoot så vi slipper å svindle foreldrene våres!

Lenke til kommentar

uh... det er vanskelig å slutte jaa... jeg prøvde to ganger, men det gikk ikke. vennene mine der holdt meg igjen. wow er vanskelig å slutte med det også, men det er mer for nudelspisende voksne menner med mye fritid... x)

Lenke til kommentar
Gjest Lille Marri

Heii!

Jeg syntes gsm er kjempe gøy..men å svindle foreldrene for å få penger på det..er bare tull.. Selv har jeg kjøpt gp,.men jeg tør ikke kjøpe uten lov! Jeg syntes bare ikke det er riktig,,og du stjeler jo på en måte fra foreldrene dine! GSM er et flott jente felleskap,, hvor man får nye venner, det er kjempe greit, og gøy :D

Jeg heter lille marri på gsm :p

Lenke til kommentar
Gjest - f3rsken

Utrolig bra artikkel. Dere har tydligvis funnet ut mye mer om goSupermodel, for dere kommenterer noe om spillet, i forhold til hva NRK gjorde. Det dere glemte, var å nevne at man kan vinne goPenger ved å spille spill inne på nettsiden, noe som gjør det å kjøpe Medlemsskap unødvendig. Men, som sagt, utrolig bra gjort av dere å lage denne artikkelen.

Mange jenter på goSupermodel har sterke meninger, som vi står for, og det er bra noen hører oss.

NRK var veldig urettferdige mot både oss som spiller, og mot WatAGame, og det er bra noen ser på noe av det positive ved spillet, når ikke FBI og NRK kan gjøre det.

GoSupermodel er et fantastisk fellesskap for jenter i ALLE ALDRE, og jeg har fått utrolig mange fantastiske venner der.

 

sara aka - f3rsken.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...