Gå til innhold

Shadow Complex - Diskusjonstråd og annen diskusjon rundt spillet

Filmvenn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte det i dag, og til nå liker jeg det veldig godt!

Har en tendens til å bruke liiitt vel mye tid på å leite etter items etc.. :rolleyes:

Skrevet

Holder på med trial versjonen nå. Men kommer ikke lengre enn da vi er i hulen og da vi får denne "klatre" teknikken. Finner ikke ut hvor jeg skal :(

Det er da han fyren finner sekken til kjeresten på en stein i hulen.

Skrevet

runda spillet ferdig i dag, kom til 55%, så jeg må gå tilbake å finde resten nu, før jeg tar siste delen igjen.

Skrevet (endret)
Shadow Complex for free

This is kind of naughty, and I feel a little bad for the developers, but here it is.

Essentially, keep hammering the start button as soon as the big spider robot starts exploding, and as soon as it will let you, select "load last save".

This glitch allows you to play the full game of Shadow Complex just from the Demo. It essentially skips the point where the demo ends, and lets you carry on for the rest of the game. I've tested it myself, and can confirm it works.

Endret av Kewy
Skrevet
Shadow Complex for free

This is kind of naughty, and I feel a little bad for the developers, but here it is.

Essentially, keep hammering the start button as soon as the big spider robot starts exploding, and as soon as it will let you, select "load last save".

This glitch allows you to play the full game of Shadow Complex just from the Demo. It essentially skips the point where the demo ends, and lets you carry on for the rest of the game. I've tested it myself, and can confirm it works.

Har du test det selv ?

Skrevet (endret)

Så nettopp en video som viser nettopp det som Kewy quoter, men jeg vil ikke linke til den og foreslår at folk kjøper det i stede.

Endret av saiko
Skrevet
Er på vei gjennom spillet for tredje gang nå, et av de beste Arcade-spillene ever.

Jeg endte med å kjøpe det. Storyen virker litt sær, men det er simpelt, og jeg falt for det til slutt. Har ikke fullført det enda, men har ikke mye igjen ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...