Gå til innhold

Forumtreff i byen mellom de syv fjell!


Eplefe

Dato, en av to mulige. Hvilken velger DU?  

37 stemmer

  1. 1. Dato etcetcet.

    • 10.-11. oktober
      6
    • 7.-8. november
      13
    • Stemmer for å stemme
      18


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ulriken har da restaurant de og. Og tror ikke det er veldig mye dyrere enn maten på Fløyrestauranten. Og utsikten fra Ulriken er langt mer spektakulær enn utsikten fra Fløyen. Nå er riktignok Ulriksbanen dyrere enn Fløybanen. 80 vs 35 kroner for en vei. Dessuten er det litt mer asfaltert oppover mot Fløyen. Ulriken er ikke veldig kult å gå ned fra for folk som ikke er vandt til å gå i fjellet.

 

Å. Jeg har i grunn bare vært på Ulriken at oh-dark-thirty og gått rett inn i the underworks på masten, og så ned igjen i grålysningen. :<

 

Men ja. Fjelltur er ikke nødvendig for min del, det bare virket som om folk hadde bestemt seg.

 

EDIT: Jeg har Wii og Brawl.

Og tre GC-kontrollere, men bare en Wiimote.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Viss det blir som Eplefe foreslår, så er det nok tvilsamt eg kan bli med. Eg fekk jo ikkje lov til å dra til Oslo for å møte dykk (fordi eg ikkje fekk lov til å reise med tog saman med mange folk som eg aldri hadde møtt før og som alle var eldre enn meg), og eg tviler på at eg får lov til å vere på besøk hos Eplefe saman med fleire andre medlemmar, og ete snop, pizza og spele spel. Tidspunktet er også viktig for meg, eg bør helst rekke siste ferge (eg bur på ei øy) heim, så eg slepp å overnatte i byen.

Lenke til kommentar
Om det er en ting du kan banne på at foreldre har fått med seg ang. Internett og teknologi så er det det at det ikke finnes jenter på intenett og at det å forvrenge stemmer er en piece of cake.
Hey, når jeg får busskortet mitt kan jeg ta båten ut til ham og HILSE PÅ folka hans. :<

 

Edit: Men jeg er pinlig sjenert i sånne sammenhenger (sosial angst som henger igjen), så jeg vil helst unngå det. Få Snorre til å gjøre det i stedet. Han ser så ufarlig ut som du får det. :]

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Nå er ikke Askøy akkurat South Bronx, og vi er stort sett voksne og ansvarlige alle sammen.

 

Jeg kan også leke foresatt på telefon hvis det er nødvendig. Forutsatt at et flertall ikke synes jeg høres ut som en hockeymaskekledt barnemorder, da.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
Mammaen eller pappaen din kan jo ringe meg og få høre at jeg er en snill og grei og stabil jente? Det har fungert på tidligere treff at foreldrene får et telefonnummer å forholde seg til og får sjekket opp litt.

 

Hm... Kanskje det. Det hadde jo vore veldig artig å møte dykk.

 

Om det er en ting du kan banne på at foreldre har fått med seg ang. Internett og teknologi så er det det at det ikke finnes jenter på intenett og at det å forvrenge stemmer er en piece of cake.

 

Nja, det siste har dei nok fått med seg, ikkje det første.

Lenke til kommentar

Jeg sverger, jeg har den mest uskyldige og feminine stemmen foreldrene dine har hørt siden du gikk på barneskolen. Srsly, bare spør Snorre/Zealuu.

 

Edit: Bare PM om du vil ha nummeret mitt. Jeg er tilgjengelig stort sett hele tiden, bare ikke mellom 16:30-20.00 i hverdagene.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...