Gå til innhold

Ingen 1 vs 100 planer for Norge.


Daniel33

Anbefalte innlegg

For dem som ønsker å gjøre noe ut av det, så kan denne siden anbefales for å starte en underskriftskampanje. Hvis den blir plukket opp av VG/Dagbladet kan den fort få mye trafikk.

 

http://www.petitiononline.com/

 

God ide håper noen tar ansvar å gjør det.

 

Edit: jeg begynte å lage en men som dere sikkert har merket er jeg ikke så god til å skrive så viss noen vill skrive en beskrivelse så hadde det verdt flott. Den må vere på engelsk.

Her er det jeg har skrevet men jeg syns det ble litt kort.

Skjul

For far to long Norway has been left out of xboxlive's key features like a lot of arcade games and now the new game "1 vs 100" Every major country in Europe is going to have 1 vs 100 but Norway is left out. That is why i am making this petition to try to get "1 vs 100" to Norway.

Endret av Head_Hunter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, trokke alle de som vinner i 1 vs 100 kommer til å slippe unna dette:

 

Fra Buff Headcheese sin bruker på kotaku:

I was the 1 a few weeks ago (Buff Headcheese) and it was a horrible experience actually. I made it to 1 vs 6, and lost (should have takend the 8000 points) It was fun at first (because Chris was saying my name, I was on the screen dancing, ect) but it was nonstop friend requests, msgs, etc for the rest of the night.

 

I received death threats, pictures of asses, called racist names, etc. Then my account was banned for no reason. Seriously, it was these no life kids pissed that they weren't the one that flagged my account. So unless they can fix what happens when you're the one, I won't be playing this again.

Lenke til kommentar

Det blir jo litt av en utfordring for å si det mildt.

Skal man liksom finne på en "du kan ikke sende meldinger til "ex-one" på en uke slik at du får roet ned temperamantet ditt først" eller lignende?

 

Jeg forstår frustrasjonen til Buff, og det er nok ikke en morsom opplevelse, men jeg klarer ikke å se for meg hva MS skal kunne gjøre for å forhindre at slikt skjer.

Den eneste straffen mulig er jo i etterkant, ved bans o.l.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...