Gå til innhold

Ingen 1 vs 100 planer for Norge.


Daniel33

Anbefalte innlegg

http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=563678

 

Dette kan jeg garantere er KUN pga det elendige 360 salget her. Hadde ikke 360 ligget på klart sisteplass og hatt så sinnsykt mye piratkopiering ville ikke dette skjedd.

 

Blir nesten kvalm av dette landet, idioter velter seg i penger og kjøper derfor kun playstation merket som de har blitt hjernevasket med de siste 10 årene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om man brenner spill er forsåvidt ikke så viktig i dette tilfellet da det foregår over Arcade, bare sånn så du ikke bruker det som noe stort argument.

 

Vil de ha en PS 3 så for all del, jeg blir litt misunnelig faktisk.

 

Nå er det jo slik at de aller fleste pirater ikke bruker Live. Men hovedproblemet er at 360 selger altfor dårlig her.

 

360 er billigere enn PS2. Likevel kjøper heller nordmenn PS3 til over 3000kr.

Lenke til kommentar
Det kan også ha noe med å gjøre at Norge ikke har så veldig mage innbyggere, så markedet ikke er så stort. Jeg satser i hvert fall heller på den teorien enn hjernevaskede PS3-eiere som du snakker om.

 

Tror du hvis 360 solgte like bra her som i UK at vi ikke ville fått dette?

 

Norge er det eneste landet i verden hvor PS3 selger til og med bedre enn Wii.

 

Ingen andre land er en gang i nærheten av det. Så ja, jeg er rimelig sikker på at del fleste her er hjernevasket.

Lenke til kommentar
Hvordan du skal klare å selge like mange 360 i Norge som i Storbritannia når de har over 10 ganger så høy befolkning som oss, er mer enn jeg kan forstå.

 

I forhold til befolkningsantallet da selvsagt...

 

Hvis 360 var like populær her som i UK, altså at den solgte dobbelt så mye som PS3, og ikke hadde vært piratkopiert så til de grader så hadde ikke MS behandlet oss som annenrangs innbyggere som de har all grunn til å gjøre nå.

Endret av MagnarP
Lenke til kommentar

Så vil folk heller ha en PS 3 - jeg ser ikke poenget med å gjøre enhver Microsoft-tråd til et korstog for at folk kjøper en PS 3.

Xbox 360 har vært ute lenge, så maredet kan begynne å bli mettet, dessuten er det mange som har en Xbox og gjerne vil ha en PS 3 i tillegg. Med mindre du tar en ringerunde og spør samtlige nordmenn om hva slags konsoll de har (du kan sikkert spørre om e piratkopierer også, for jeg tror du svartmaler litt på det punktet) tror jeg du egentlig bare kan slappe av og godta at du ikke kommer noen vei.

 

Men dette er off-topic.

 

1 vs 100 kunne jo ha vært spennende, men det funker nok bedre i større land!

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Dette kan jeg garantere er KUN pga det elendige 360 salget her. Hadde ikke 360 ligget på klart sisteplass og hatt så sinnsykt mye piratkopiering ville ikke dette skjedd.

Eller bare fordi Norge er et utrolig lite marked og derfor har en veldig lav prioritet. Men kan ikke si at jeg vil føle noe savn etter spillet uansett. Å sitte på Live sammen med 100 andre idioter som ikke engang snakker samme språk og som ikke klarer å å mikrofonen ut av munnen frister lite. Det holder med de vanlige 10-16 stykkene man møter samtidig i andre spill.

Lenke til kommentar
Dette kan jeg garantere er KUN pga det elendige 360 salget her. Hadde ikke 360 ligget på klart sisteplass og hatt så sinnsykt mye piratkopiering ville ikke dette skjedd.

Eller bare fordi Norge er et utrolig lite marked og derfor har en veldig lav prioritet. Men kan ikke si at jeg vil føle noe savn etter spillet uansett. Å sitte på Live sammen med 100 andre idioter som ikke engang snakker samme språk og som ikke klarer å å mikrofonen ut av munnen frister lite. Det holder med de vanlige 10-16 stykkene man møter samtidig i andre spill.

Hvor har du fått det fra at 100 folk snakker sammen?
Lenke til kommentar
http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=563678

 

Dette kan jeg garantere er KUN pga det elendige 360 salget her. Hadde ikke 360 ligget på klart sisteplass og hatt så sinnsykt mye piratkopiering ville ikke dette skjedd.

 

Blir nesten kvalm av dette landet, idioter velter seg i penger og kjøper derfor kun playstation merket som de har blitt hjernevasket med de siste 10 årene.

 

Jeg tror faktisk litt piratkopiering hadde gjort deg godt! :whistle:

 

Blir nesten kvalm av dette landet, idioter velter seg i penger og kjøper derfor kun playstation merket som de har blitt hjernevasket med de siste 10 årene.

 

For det første er en playstation en litt mer "all-round" maskin for den vanlige nordmann. Ser du for eksempel på forumet vil du se tydelig større antall Xbox brukere. Som andre sier, det å gjøre hver eneste post til et korstog blir bare dumt og ensidig.

Endret av Genetics
Lenke til kommentar

Men i stedet for og klage over dette, gjør noe med det da vel! Om alle her på gamer.no lager en liste med navnet vårt på at vi ber MS om og gjøre dette tilgjengelig for oss Nordmenn. Så kan det hende at det skjer. Det har skjedd før.

 

What ya say? En moderator her som vil ta æren med og sende inn en slik? ;)

Lenke til kommentar

Kan forøvrig legge til at tråden handler om 1 vs 100's fravær fra Norge. Off-topic, antydninger til krangel eller useriøse innlegg etter dette vil slettes.

 

Edit: For dem som ønsker å gjøre noe ut av det, så kan denne siden anbefales for å starte en underskriftskampanje. Hvis den blir plukket opp av VG/Dagbladet kan den fort få mye trafikk.

 

http://www.petitiononline.com/

Endret av Laland
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Why such hate against PS3 lurer jeg på

Trenger ikke nevne hjernevaskede PS3 eiere i hver tråd..

 

Men surt at vi ikke får 1 vs 100, Norge blir utelukket overalt mener jeg...

 

 

Hvis du mener nordmenn har det jævlig når det kommer til spill, flytt til Australia.

 

Blir nesten kvalm av dette landet, idioter velter seg i penger og kjøper derfor kun playstation merket som de har blitt hjernevasket med de siste 10 årene.

 

Hjernevasket og hjernevasket Fru.Blom

 

Bare fordi at nerder vokser opp med en konsoll fra barndoms-stunder av, og attpåtil synes at maskinen er knall, så er det jo bare logisk at man ikke vil bytte.

Jeg tok sjansen på å kjøpe en Xbox istedet for PS2, og jeg angrer ikke i det hele tatt, da jeg har fått det samme forholdet til boksen som jeg hadde til PSen da jeg vokste opp.

 

Men jeg klandrer alldeles ikke nordmenn for at de klamrer seg til et merke de er godt fornøyd med, det er jo bare vel og bra at folk er fornøyde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...