Gå til innhold

ShampooMacTavish inn som moderator


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! Tidligere i dag informerte jeg om noen strukturelle endringer i forumet (les her) - nå vil jeg informere om at Innlegg.no har fått en ny moderator! :)

 

Brukeren som har blitt forfremmet er ShampooMacTavish som er en av de mest aktive brukerene her på forumet, han var og aktiv i organiseringen av et forumtreff i Oslo som var i dag - etter ide av iharal3. Men det er naturligvis ikke bare av den grunn at han for oss virker som et utmerket valg, men grunnet kvaliteten på hans innlegg og tråder som ser ut til å komme fra en hyggelig kar. ;)

 

Vi ønsker han hjertelig velkommen som moderator!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
han var og den som sto bak et forumtreff i Oslo i dag.

Jeg var mannen bak treffet! Jeez! Shampoo videreførte bare det jeg hadde startet på.

 

Veldig fortjent at Shampoo blir moderator! Han bidrar alltid positivt til diskusjoner, og jeg har aldri sett en dårlig post fra ham.

Han er etter min mening en av de beste brukerne på forumet :)

 

(Jeg burde vel også få litt skryt fordi... jeg er meg?)

Endret av iharal3
Lenke til kommentar

Beklager om jeg bommet der iharal3, men ser hvert fall ut som det er ShampooMacTavish som har stått for mesteparten av organiseringen av treffet.

 

Fint at man er seg selv, jeg sender deg skryt på forhånd for det, men du får ikke lov til å motta skryten før du har fjernet bruken av caps lock i forrige innlegg ^_^

 

Endret førstepost slik at det kommer frem.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Gratulerer Shampoo! Visste du om dette ista?

 

han var og den som sto bak et forumtreff i Oslo i dag.

Jeg var mannen bak treffet! Jeez! Shampoo videreførte bare det jeg hadde startet på.

 

Veldig fortjent at Shampoo blir moderator! Han bidrar alltid positivt til diskusjoner, og jeg har aldri sett en dårlig post fra ham.

Han er etter min mening en av de beste brukerne på forumet :)

 

(Jeg burde vel også få litt skryt fordi... jeg er meg?)

 

Nå startet du det strengt tatt ikke, du lagde en tråd om det etter en diskusjon i SO1 som hadde vært flere ganger. Men er enig at han er en knallbruker :)

Lenke til kommentar

Gratulerer med stillingen Shampoo, må si at du virker som en kar som passer som moderator;)

 

Nå, noe jeg lurer på; hvordan er det man blir utnevt som moderator? Har dere et eget moderatorting hvor dere samles med voicechat og diskuterer hvem som burde fjernes og legges til i moderatorteamet, eller er det en diktator som plukker ut de folka han liker best? Og er det eventuelt mulig å bli utnevnt som moderator på bakgrunn av press fra forumets brukere? Å starte valgkamper o.l.?

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

Det er noe som diskuteres internt. Nei, Terje og TST dukker ikke opp i dommer-kapper og en utvalgt gruppe med brukere (med taushetsplikt) kommer som jury; vi ser rett og slett hvem som vil fungere som en god moderator på bakgrunn av postingen og rapporteringen til de aktuelle brukerene.

Lenke til kommentar

Først og fremst, velkommen til teamet Shampoo.

 

Når det gjelder spørsmålet ditt teletubbiekid:

 

Vi har en egen tråd hvor moderatorene og administratorene diskuterer egnede moderatoremner. Dersom flere i teamet mener at en bruker kan være aktuell som moderator tas saken opp med forumansvarlig, og dersom forumansvarlig ikke har innvendinger utnevnes brukeren som moderator.

 

Brukere kommer nok ikke til å utnevnes som moderator som følge av brukerpress. Valgkampanjer vil ikke ha noen effekt. ; ) Moderatorer utnevnes når vi trenger dem. Denne gangen ble Shampoo utnevnt fordi vi trengte en moderator til etter at TCi sluttet som moderator. Shampoo var en av de mest egnede brukerne på forumet. Derav fikk han også tilbudet og takket ja.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...