Gå til innhold

Delta i diskusjonene på Innlegg.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
inlegg.no har jo forsåvidt ingenting med teknofil å gjøre.

Jo. Stikk inn på Teknofil.no og trykk "Forum".

 

Kan fort være at folk leser Teknofil uten å være medlem på forumet, ja. Er forøvrig dobbel n i Innlegg.no.

Å ja. Da er artikkelen plutselig logisk. :)

 

Er forøvrig dobbel n i Innlegg.no.

Takk. :p

 

Edit: Fixet quote..

Endret av Benny
Lenke til kommentar

Grattis til mobilen.no for at deres artikler kan kommenteres uten å ha brukernavn og være medlem av ditt og datt,skikkelig nettbrukervennlig!!!

 

Amobil feks praktiserer desverre kun brukernavn og passord,ingen frie brukerkommentarer der nei.

 

GsmArena har også i likhet med mobilen.no frie artikkelkommentarmuligheter,bra!

 

Sier seg selv at det blir håpløst tungvint om alle nettmedier forlanger brukernavn og passord for at nettbrukere kan kommentere,er jo begrenset hvor mange brukernavn og passord vi brukere gidder å håndtere for å kunne være med i internettmeningsutvekslinger1

 

Dog får jeg vurdere om jeg logger meg inn hos dere,får sjå,har jo hvelvet fullt av passord og brukernavn etterhvert...

Lenke til kommentar

Jeg synes og det er bra at man kan kommentere artikler som gjest.

Men om man registrer seg får man mulighet til å delta i de øvrige diskusjonene i tillegg. Det blir og lettere for moderatorer å reagere mot useriøse innlegg når det er postet av registrerte brukere. Dessuten er det ikke noe som hindrer deg i å bruke samme brukernavn og passord flere steder (såfremt brukernavnet ikke allerede er tatt), og når du først er innlogget husker nettleseren innloggingen og logger deg inn automatisk neste gang om du ønsker det.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
×
×
  • Opprett ny...