Gå til innhold

Champions Online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har oppgradert drivere og kjører på recommended video settings, men opplever lagging/hakking som gjør det nærmest "uspillelig"... Noen som har det samme, evt gode tips for å fikse det?

 

Opplever i grunn det samme. Har en pc langt over recommended, men blir ikke noe bedre. Om det kan være pga av beaten, vet j ikke.

 

For de som lurer hva recommended er:

 

Recommended System Configuration

 

* OS:Windows XP SP2/ Windows Vista/Windows 7 (32 or 64-bit)

* CPU:Intel E8400 Core2Duo or Better

* Memory:2GB RAM or Better

* Video:NVIDIA GeForce 8800 or Better / ATI Radeon HD 3850 or Better

* Sound:DirectX Compatible Soundcard

* DirectX:Version 9.0c or Higher

* HDD:5GB Free Disk Space

* Network:Broadband Required

* Disc:6X DVD-ROM or Better

Lenke til kommentar

Vel, nå er det bare 2 dager igjen av beta, er uansett lvl 20 nå. Kan godt sette opp en liste med folks info. Men da må nesten folk skrive opp char name og contact name (account/forum name), mitt for eks er Arctic@Leaf, hvor Arctic er char mens Leaf er contact.

Men tenker de fleste her har lagt fra seg CO, uansett.

Endret av Leaf
Lenke til kommentar

Går selv frost og liker det veldig godt. Electricity har nok mer burst damage, men tar også en del energy av deg. Frost har ikke like høy burst men man Chiller dem så de går saktere eller så er det en sjans for at de kan få Ice Cage rundt seg som gjør at de ikke kan bevege seg på en stund.

Foreslår at du går Electricity, da Force fokuserer på knockbacks, noe som strider imot det frost gjør, nemlig å holde dem på plass. Electricity har også sjans for knockback på noen av angrepene sine.

Lenke til kommentar
Går selv frost og liker det veldig godt. Electricity har nok mer burst damage, men tar også en del energy av deg. Frost har ikke like høy burst men man Chiller dem så de går saktere eller så er det en sjans for at de kan få Ice Cage rundt seg som gjør at de ikke kan bevege seg på en stund.

Foreslår at du går Electricity, da Force fokuserer på knockbacks, noe som strider imot det frost gjør, nemlig å holde dem på plass. Electricity har også sjans for knockback på noen av angrepene sine.

 

ah nice :) da blir det vel Electricity ^^

Lenke til kommentar

Special event i Millenium City idag, Destroid Invasion. Mulig å finne special items som lagres på kontoen som man kan bruke når spillet launches + en ingame Action Figure (pet).

Så join join :)

 

"Oh no! The Destroids are attacking Millennium City! Gather as many Champions as you can and join the fight throughout the city. From 10AM – 11:59PM PDT on August 24th, waves of Destroid robots will be attacking heroes throughout Millennium City. Mega-Destroids will also be causing mayhem and destruction throughout the city, so team up with as many other players as possible to try and take down these massive robots. You might even find some Destroyer clones appearing and utterly decimating your puny heroes. Can you survive?

 

All participants who help take down a Mega-Destroid will receive special perks and items which will be available to them at launch, including a “Mini-Destroid” action figure. Good luck!"

Endret av Leaf
Lenke til kommentar

Av det lille jeg spilte synes jeg at det var gøy, men ikke gøy nok til at jeg kommer til å betale i måneden for det.

Var (i alle fall i de 15 første levlene) ekstremt lite group/multiplayer-content, og jeg tror jeg hadde merket lite forskjell om jeg hadde gått rundt i verdenen alene og sett NPC'er fly rundt istedenfor players.

 

Det ekstremt korte inntrykket jeg fikk av level 40 var heller ikke så altfor godt. Jeg hadde vel mellom 10-15 abilties totalt, og det ble litt meningsløst å bruke forskjellige abilities istedenfor å bare spamme energy-builderen og det andre angrepet jeg lærte helt i starten.

 

Vet ikke helt, følte at spillet mangler en del elementer. Likevel må en ting nenves, character creatoren var syk! I løpet av den uka jeg har spilt har jeg ikke sett EN person som i det hele tatt ligner på meg. Ikke en!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...