Gå til innhold

Vinn nye Call of Juarez og Tequila-glass


Anbefalte innlegg

Denne gangen fortjener jeg virkelig å vinne!

Why? Fordi du trykket på to svarbokser og skrev inn navn og e-mailadresse? Det gjorde jeg og! Jeg fortjener å vinne like mye som deg og derfor foreslår jeg at vi slår oss sammen og deler på spillet om noen av oss vinner. Jeg har det de første 6 månedene, og du de neste :p

 

Pfft, du har vunnet nok premier herifra allerede :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er det pc versjonen eller xbox(som kom ut ett år etter) dere sikter til på spørsmål 2?

 

Skulle akkurat si det samme.

Spørsmål 2 har to riktige alternativer avhengig av plattform.

 

Men så leste jeg spørsmålet litt mer nøye og fant ut at det er bare 1 riktig svar :)

Lenke til kommentar

forstår meg ikke på spørsmål 2, pc versjonen kom vel først, og så ps3/xbox360 senere, om jeg leser rett på wikipedia.

 

og hva refererer dere til i spørsmålet, klarer ikke akkurat og se om det er til xbox,ps3 eller pc det spørsmålet gjelder:s

 

hvertfall jeg tror det er snakk om pc versjonen.

Endret av lunnr
Lenke til kommentar
forstår meg ikke på spørsmål 2, pc versjonen kom vel først, og så ps3/xbox360 senere, om jeg leser rett på wikipedia.

 

og hva refererer dere til i spørsmålet, klarer ikke akkurat og se om det er til xbox,ps3 eller pc det spørsmålet gjelder:s

 

hvertfall jeg tror det er snakk om pc versjonen.

Det er en grunn til at det er formulert som det er, uten at jeg ønsker å utbrodere det nærmere før vinnerne er kåret. Om du vet svaret, så forstår man også spørsmålet meget godt. Hvis man er usikker på svaret, så har man ikke gjort gode nok undersøkelser ;-)

 

Lykke til :-)

Endret av TST
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...