Gå til innhold

Heroes of Newerth - Et nytt spill fra S2Games!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forhåndskjøpte HoN nå for 5min siden, men helt siden til morgen av rundt klokka 6 så har jeg ikke fått lov til å connecte.

Virker som login-server er nede, noen som har noe info på dette?

*Akkurat når jeg trykka for å poste det over så connecta jeg.. timing. <3

 

Hva skjedde med Gamer kanalen på HoN? :<

Endret av Puro
Lenke til kommentar

NPU (som jeg forsåvidt er leder av) har gått litt i dass. Mange som ikke har tid til å spille noe særlig (meg inkludert), og generelt lite aktivitet. I tillegg var det en splittelse mellom norske klaner i starten, noe som førte at begge døde ut.

 

Uansett, de kule gutta henger på Hon-Norge ;)

Endret av Error
Lenke til kommentar

Hadde akkurat begynnt å komme meg inn i HoN, men så gikk skjermen min i dass. :cry:

Utrolig kjipt. Tar sikkert en måned før jeg får ny. Men får bare være tålmodig og se fremover.

 

Gjerne med å spiller med noen norske når jeg er oppe å kjører igjen.

Er det stort bruk av voice chat på HoN?

Lenke til kommentar

Haha, første gang jeg spilte dette spillet i går. Jeg har ingen tidligere erfaring med DoTA.

 

Jeg joinet en server kalt noob 5v5, men sjekket ikke om det egentlig var en noob server. Tror ikke det var det. Jeg sugde så ekstremt hardt. Jeg tror aldri jeg har sett en gruppe så sinte, svette nerder som de som var på laget mitt. Til slutt votet de for å gi opp hele kampen siden jeg døde så mye og bare ga gull til fienden. Det var rett og slat hat jeg fikk av mitt eget lag. Brennende hat.

 

Worst.

Community.

Ever.

 

Har enda til gode å prøve en 100% noob server.

Lenke til kommentar
Haha, første gang jeg spilte dette spillet i går. Jeg har ingen tidligere erfaring med DoTA.

 

Jeg joinet en server kalt noob 5v5, men sjekket ikke om det egentlig var en noob server. Tror ikke det var det. Jeg sugde så ekstremt hardt. Jeg tror aldri jeg har sett en gruppe så sinte, svette nerder som de som var på laget mitt. Til slutt votet de for å gi opp hele kampen siden jeg døde så mye og bare ga gull til fienden. Det var rett og slat hat jeg fikk av mitt eget lag. Brennende hat.

 

Worst.

Community.

Ever.

 

Har enda til gode å prøve en 100% noob server.

 

Hmm, jeg tror nok du fikk en mottagelse som er over gjennomsnittet!

 

Men, som Vaenas sier - Spill med oss andre nordmenn til du begynner å få det til! Da blir det straks utrolig morsomt. Jeg skal mest sannsynlig være hjemme i morgen pga at jeg er litt syk, så du kan spille noen runder med meg hvis du vil :)

Lenke til kommentar
Haha, første gang jeg spilte dette spillet i går. Jeg har ingen tidligere erfaring med DoTA.

 

Jeg joinet en server kalt noob 5v5, men sjekket ikke om det egentlig var en noob server. Tror ikke det var det. Jeg sugde så ekstremt hardt. Jeg tror aldri jeg har sett en gruppe så sinte, svette nerder som de som var på laget mitt. Til slutt votet de for å gi opp hele kampen siden jeg døde så mye og bare ga gull til fienden. Det var rett og slat hat jeg fikk av mitt eget lag. Brennende hat.

 

Worst.

Community.

Ever.

 

Har enda til gode å prøve en 100% noob server.

 

Var i samme båt som deg, det som er tingen er at med NOOB server i dette spillet menes "folk som har spilt DoTA i 5år, men som er nye på HoN".

 

Hehe. Dette bedres nok kraftig når spillet kommer ut, og oss dødlige kan kjøpe det i butikken.

Lenke til kommentar

Spill, og heller spør folk om dem kan lære deg noe i starten av kampen, så vil du lære fort. Husker første kampen min i HoN jeg, det var nesten 3 år siden sist jeg hadde spilt dota og da spilte jeg bare en 10 kamper kanskje, da startet jeg med å kjøpe helt feil items for glacius, men det endte med at jeg fikk lære litt siden jeg spurte om de kunne hjelpe meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...