Gå til innhold

Heroes of Newerth - Et nytt spill fra S2Games!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en liten følelse på at patchen kommer om ikke alt for lenge. Når jeg joiner games nå, så får jeg "Local Client Invalid" i console. Noe som gjør at jeg ikke får joinet et eneste game :p

 

Enten er det en stor bug hos meg, eller så er det en patch på lur! Tror nå jeg da :D

Lenke til kommentar

Jeg gir ikke invitasjon til folk som ikke gidder å skrive mailen sin når de PM'er meg, beklager, men har ikke energien til å svare på hver eneste PM om å spørre om mailen deres. Vil dere ha en beta invitasjon, send med mailen din, fikk 4 mail, bare èn hadde skrevet på mail, dermed har jeg 6 invitasjoner igjen!

Lenke til kommentar
"The patch got delayed because Jake misnamed one of the ogg clips in the Sand King port hero's directory and we couldn't get ahold of the Senior Sound Guy who's on medical leave today to find out what he intended the clip to be named, and also there were some delays with the versioning for the release candidate of the patch because the guy in charge got stuck in a meeting where we were discussing if we should have included that latest set of hero changes from this morning in the release candidate, also it's really close to lunch hour right now and the queue's at Subway get really long on Thursdays if you aren't early."

 

:(

 

 

 

 

 

 

 

 

Fikk meg til å smile, hehe.

Lenke til kommentar
Takker, da har jeg fått invitasjon, tusen takk AltF4 :D

 

 

Da er han lagt til :p

 

Skulle ønske det var en måte å dele banlist på, bortsett fra å måtte liste opp og skrive ned alle jeg har bannet :p Det kommer vel i en eller annen patch!

 

Hvor er jeg lagt til?:p banlist?:S

Lenke til kommentar
Andre som har hatt problem med account creation? Får opp mail error, testet med 3 forskjellige mail adresser ;(

 

Umm, sjekk om det ikke er noen mellomrom når du kopierer over mailen eller i koden selv.

 

 

EDIT: Ser ut til at det er et problem på deres ende, sjekk mailen tord, sendt deg litt informasjon :).

Endret av EvilLeader
Lenke til kommentar

Takk for invite EvilLeader =) Er en stund siden jeg spilte dota til wc3, så skal bli spennende å se hvordan dette er.

 

Edit: Og dæven for et bra førsteintrykk jeg fikk, spilte nettopp min første kamp, dog de fleste på laget mitt stakk ganske fort så var bare meg igjen så ble ganske knust, men gameplayet, flyten var jo bare helt konge. Dette spillet har virkelig potensiale til å bli noe stort vil jeg tro.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

haha, spilte mitt første game akuratt nå, og er mektig imponert!

 

Når jeg skjønte shoppen var det jo også genialt! Slutt med jall ved å huske alle shopper og hva de selger der, for å så finne rett recipe, nå var det bare å velge recipen, og så kjøpe alt derifra, digg!

 

Menneh, finnes det noen toggle enemy lignende ting, slik at det er enklere å se fiender?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...