Gå til innhold

Mirror's Edge spørsmål


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Overraskende bra syntes jeg ihvertfall! :D

Du løper rundt på tak og poenget er å holde flyten, finne den beste veien og av og til må du stoppe for å tenke deg om. Jeg syntes at det mest gøyale var å hoppe rundt på hustak, men du må også ned i kloakk og undergrunnsbaner, noe jeg absolutt ikke likte. Null GUI er et stort pluss, og spillet føles veldig åpent med unntak av når du "sitter fast" nede i kloakk og slikt. Grafikken er helt min stil og fysikken er bare herlig!

 

Løp og kjøp eller se noen trailere på Youtube først. :)

Endret av Benny
Lenke til kommentar

Syntes det var bra, men ikke veldig bra. Det som trakk ned en god del for min del var:

- Dårlig story

- Veldig kort spill

- Fightingdelen, som var rimelig dårlig (men heldigvis veldig lite av i selve spillet).

 

Det som gjorde det var var flyten, bevegelsene, nyskapnende, osv. Faktisk veldig engasjerende til tider.

 

7 / 10 ville jeg gitt det. Verdt å spille gjennom, men to dager senere er man ferdig med 2 runder og da syntes jeg personlig replay value var dårlig. Og i andre spill ville man ikke vært ferdig enda.

Lenke til kommentar

Tenker på å kjøpe det jeg og, har spilt det på ps3'en til en kompis og lurer på om pc'en min kan kjøre den på et akseptabelt nivå. ;)

Jeg har en Acer aspire 6935g altså en laptop:

P7450 @ 2.13

GeForce 9600gt gddr2 1gb

litt over 3gb ddr3 ram, får ikke mer pga. vista 32bit OS. :(

har noen peiling på om det vil funke bra? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...