Gå til innhold

Ny high end mus


Anbefalte innlegg

Hei folkens, har sett det er en del tråder på dette allerede, men fant ingen som passet helt til det jeg spurte etter. Er mulig det ikke finnes noen slike, hva vet jeg.

Jeg studerer spillutvikling ved NITH og når jeg har tid prøver jeg å få gjort litt gaming fra tid til annen, jeg er litt kontrollfreak og er veldlig glad i å ha all funksjonalitet tilgjengelig på det input mediumet jeg bruker akkurat da. Så, hvis dere ikke har gjettet det enda, så ser jeg etter en mus som har en HAUG med macro knapper.

Har en saitek cyborg for øyeblikket, som har en rimelig mengde, men hvor macro systemet er ganske søpplete, noe som var litt skuffende. Har brukt mx518 i mange år, men den har ikke nok knapper. Har vurdert den world of warcraft musa, men den ser ikke akkkurat ut som den er behagelig å sitte med i 8+ timer...

Pris bryr jeg meg ikke stort om, da dette er arbeidsverktøy :)

 

Takk for all hjelp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dårlig bruk av quote-funksjonen skal unngås. Generelt sett skal man kun quote den delen av innlegget/innleggene man svarer på. Om innlegget man svarer på er veldig langt, skal man ikke quote det. Det er heller ikke nødvendig å bruke quote-funksjonen dersom innlegget man svarer på kommer rett over ens eget, og man ikke svarer på noen spesifikke deler av det.

 

Har redigert 2 innlegg som begge siterte innlegget over, vennligst hold dere til retningslinjene.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres.

Lenke til kommentar
Razer Lachesis er en deilig og presis mus. Jeg anbefaler den varmt da jeg har den selv og det aldri har vært noe problem med den, kjempe mus! :)

 

Denne så litt mer lovende ut!

Den sier 9 knapper men jeg kan bare se fire + de to på toppen, kan du fortelle meg hvor de andre ligger? Er litt vanskelig å se på siden deres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...