Gå til innhold

Har du sett meg før?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fornuftens Ridder ser jeg, om ikke hver dag, svært ofte. Han er en old-timer, men vet ikke hvor mye tyngde den tittelen har på et såpass ungt forum.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lakus er bror til lapskaus både i nick og innhold. Jeg gjøner. Lakus starter mange fine tråder og kommer med innlegg som kan stoppe munnen på de fleste. Han ser ting i det litt større bildet men kan også lese små detaljer og sier deg imot hvis han finner noe gærent. Han holder seg relativt saklig og er en av forumets gjønefugler. Det liker vi.

Skrevet

Sett Laland meget ofte, vanligvis holder postene hans mål, men noenganger er han en liten tullebukk altså! but I <3 him muchz xoxo<3

Skrevet

Har sett Worthy i..*tenketenke* Risen tråden tror jeg, hvis jeg ikke tar helt feil så svarte jeg på et av innleggene hans og så han i si en ærlig ting om brukeren over deg tråden :p.

Skrevet

Jeg har sett Nostalgic mange ganger før. Han har vært en gjenganger på lekeplassen, men var borte i en lang periode. Nå er han tilbake, og vi liker det. ^_^

Skrevet

Har sett Ehtram en hel masse :p Mest i SO (vet enda ikke hvorfor det blir kalt SO), altså lekeplassen, helt andre ting og småprat :p. Hun er så grei at vi er venner på forumet og derfor legger jeg ekstra godt merke til henne.

Skrevet

Rider of Reason har jeg sett mye i SO og ellers i lekeplassen. Han har en trang til å være veldig tilbakeholden med skryt i Si en ærlig ting om bruker over deg-tråden.

Skrevet (endret)

Nostalgic dukker opp både her og både der! Han mobber meg i Batman-tråden og sier hyggelige ting om meg i andre tråder.

Endret av AltF4
Skrevet

Rider of Reason ser jeg ofte i småprat-delen av forumet, mer spesifikt SO1. Det er en lettelse hver gang avataren hans popper opp, for da vet du at det er noe godt i gjære!

• 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...