AvidGamer Skrevet 27. mai 2009 Skrevet 27. mai 2009 quoter EA jeg: The game will have disc-based copy protection – there is a Serial Code just like The Sims 2. To play the game there will not be any online authentication
Flying Skrevet 27. mai 2009 Skrevet 27. mai 2009 Jeg tror dette blir et bra spill. Så klart er det ikke så alt for mye innhold i grunnpakken, det er fordi det er et ganske krevende spill (om man ikke jukser) å sette seg inn i om man er helt ny i Sims verdenen. Om hver nye versjon skulle ha kommet med alle funksjonene som forrige versjon og flere til i grunnpakken ville mange nye Simmere falt bort fordi spillet blir for vanskelig å sette seg inn i. Så klart er det irriterende for oss som er hardbarkede Simmere, men for at en spillserie skal overleve må man hele tiden få inn nye brukere. Sims3 sin historie foregår i tiden før både Sims1 og Sims2. Mortimer Goth er bare barnet og Mrs.Crumblebottom har nettopp mistet mannen sin. Landgraab var også da det største industriimperiet. I min oppfatning er det to nye og revolusjonerende ting i Sims3, den ene er at farger og mønster på alle klær, tapeter, møbler og gulv kan velges helt fritt og at hele byen nå er mye mer åpen enn før. Helt siden Sims1 har jeg savnet å kunne besøke naboene og å kunne dra ut på byen uten masse lasting som gjorde at man lett kunne ta seg en kjeks selv med den beste datamaskiner. Det kreves nok fremdeles litt lasting for å dra ut på byen, siden det skal mye data til for å holde hele byen aktiv og generere hva hver person foretar seg til all tid, men man slipper den store skumle skjermen som laster i det uendelige. Sims3 tar nok en god del av møbeldesignet fra Sims2, så man vil se mange likheter der, men nå som møblene har så mange flere farger og mønster å velge mellom er det nesten som helt nye! Den tredje nye tingen med Sims3, som jeg ikke syns er så voldsomt revolusjonerende, da det er akkurat som i Sims2 bare at man kan gå mer inn i detaljer er det nye personlighetsystemet! Her kan man velge om din Sim skal være en ond barnehater med blå som yndlingsfarge, eller en vennlig vegetarianer som elsker sitronpai. Som alltid i Sims serien så har utseende på Simmene forandret seg en hel del, jeg vil si at det kanskje er vanskeligere å få det ønskede utseende nå enn før (om man fks. ønsker å lage en Sims som ser ut som deg selv) Simmenes humør varierer mye mer etter hva slags miljø de er i enn hva det har gjort i de forrige spillene. I de forrige spillene ble kun enviorment baren berørt av stygge eller skitne rom, nå vil hele humøret synke raskere og færre livsbonus poeng vil bli opptjent, Simmene vil fremdeles lage ansiktsuttrykk, kroppsspråk og lyder for å vise sin avsky og gå ut av rommet de oppholder seg i om den frie viljen er aktivert. Jada, mye er likt fra Sims2, men mye er nytt og spennende også! Nå har Simmere mast i mange år om å få et mer åpent community, kunne besøke naboene, ha dypere personligheter og ha flere fargevalg på møbler - at så mange av dere klager nå som det endelig har blitt laget skjønner ikke jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå