Gå til innhold

Filmen "Gamer" (2009) - Hva trur dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Usikker på plassering av tråden men men...

Gamer

In the near future, you don't live to play... you'll play to live.

Set in a future-world where humans can control other humans in mass-scale, multi-player online gaming environments, a star player (Butler) from a game called "Slayers" looks to regain his independence while taking down the game's mastermind (Hall).

Giantbomb trailer

Noen som trur denne flopper? personlig skal jeg se den, syns den ser "morsom" ut jeg :p

Diskuter ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vel kule skuespillere da^^ Så lenge jeg ikke forventer noe seriøst og heller klarer å nyte en film som muligens vil være litt i wanted stil, så kan den være awesome.

Endret av Gormers
Skrevet

Står nok ikke øverst på listen over filmer jeg må se. Men om den kommer på TV3 en søndagskveld jeg ligger fyllesjuk i sofaen og drikker cola og spiser potetgull så ja, kanskje :p

Skrevet

Den ror vel ikke i land de fleste Oscar-statuettene.

Men skal da se den! Blir vel en slik DVD til 99,- jeg ikke klarer å la vær å kjøpe.

Skrevet

Husker jeg leste om denne filmen for lenge siden.

Satser på at sjølvaste "Dexter" lever opp til forventningene om en "game-mastermind-thingy"!

Skal sees, selv om den kan bli _litt_ tåpelig...

Skrevet

Så det er mennesker som blir styrt i et krigsspill? Kan ikke nekte for at den så stilig ut, og tittelen burde jo være nok til at jeg må se denne. :)

Gjest Bruker-127711
Skrevet (endret)

Jegfant en halv 200 g smash melkesjokolade nå, etter at jeg har pusset tennene.. :cry:

God natt. :)

E:uhm.. Feil tråd. Film, det kan bli gøy ja!

Endret av Bruker-127711
Skrevet

Ja. Tenkte Death Race jeg også :p

Jeg likte Death Race godt, og denne filmen så jo underholdene ut til en viss grad.

Skal ses for min del.

Skrevet

Jeg synes det ser forferdelig ut. Dårlig ide, way too gimmicky. Dette var jo ikke akkurat noe nytt, ser bare ut som kreften har nådd 4 nivå

Skrevet
Jeg kan vel si så mye at jeg ikke kommer til å bruke penger for å se denne filmen.

Vet ikke helt hvorfor, men tviler ganske sterkt på at den i det hele tatt kommer på dvd i norge før ganske sent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...