Gå til innhold

Photoshop compo v4


Avstemmning  

  1. 1. Avstemmning i den 4. PS konkuransen

    • Villanden
      7
    • Atsjonas
      3
    • Vaenas
      2
    • Teletubbiekid
      22


Anbefalte innlegg

Da er det klart for oppgaven:

PROJECT GOD 101

 

I denne oppgaven skal du lage/manipulere din egen skapning som du er skuffer over at ikke gud klarte å skape selv. Det kan være en ny art, en ny rase eller hva du nå enn måtte finne på.

 

Du kan bruke bilder fra nettet som du selv vil, men alle bildene du bruker skal legges i hjørnet av bildet i minimert verson for å bevise at det er ditt produkt. Jeg kommer til å laste opp et eksempel når jeg kommer hjem fra skolen.

Jo større forskjell det er fra originalbildene jo mer imponerende er det ;)

 

Størrelsen på bildet må være minimum 1000x500 for at vi skal kunne se detaljene i bildet.

Om du velger et wallpaper format er dette å foretrekke slik at vi kan bruke det produktet vi liker best som bakgrunnsbilde :D

 

Innleveringsfrist: Fredag 15. mai

Stemmefrist: Søndag 17. mai

 

Premien denne uken er heder, ære og en valgfri sang som jeg skal synge og laste opp på forumet.

Jeg vet det er uorginalt men jeg syns at det er en fin premie så jeg skal la noen andre få muligheten til å vinne den også.

 

Innlegg:

 

Villanden

Skjul
411226.jpeg

 

Atsjonas

Skjul
411227.jpeg

 

Vaenas

Skjul
411229.jpeg

 

Teletubbiekid

Skjul
411228.jpeg
Endret av Xsist
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Haha, ler hver gang jeg ser på min, ferdig straks. Ikke noe supertech, men det er tanken som teller :lol:

 

Edit: Der ja, teknisk makkverk, men likte det litt ^_^

E2: Glemte å si; Det er Peter Petrelli sitt hode, Gene simmons sminken, og kroppen til Wall-E. Hvorfor finnes ikke det? Magi, lang tunge og robot. Perfekt.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Haha! Elsker bidragene ^^ gleder meg litt til å se Teletubbie sin ettersom jeg vet han vil ha hevn etter at jeg fikk han til å synge What What ;) Og ta det med ro. I en konkuranse som denne er det bare å leke seg. Den krever ingen super duper photoshop skills, bare en vill fantasi ;)

Lenke til kommentar

Jeg hadde forventet at Teletubbie skulle stille sterkt denne runden for å kunne ta igjen på meg, men det virker ikke som han orker :p

 

MEN det er fortsat 24 timer igjen og det er mer enn nok tid til å lage noe kreativt. Kom igjen nå!

Endret av Xsist
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...