Gå til innhold

E3 - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Wow, det så helt utrolig kult ut, _veldig_ sikker på at jeg skal ha det. Er JC1 noe særlig ?

Jeg syns JC1 var dr*t-kult. Det kan anbefales på det sterkeste. Begynner å bli litt gammelt nå da men.

Gjest Slettet-o2Xgh2
Skrevet (endret)

Da skal eg se den 10 min demostrasjonen!

Har mye E3 stuff og gå gjennom i dag! :)

Edit: Just Cause 2 ser sykt bra ut!

Endret av Slettet-o2Xgh2
Skrevet

Spilte Just Cause til 360 for lenge siden, var ikke særlig spennende. Men det virker som dette blir mye bedre! Den "kroken" er jo genial, husker jeg sleit med å lande på bilene i 1ern.

Skrevet

Da er dag 3 av E3-09 straks igang igjen, følg det live her og sjekk her for hva som skal vises idag. Mellom vært spill som blir vist som varer i ca 5min så tar dem 5min rundt nede på selve messegulvet.

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Nå vises Army of 2 2..

Skrevet

Endelig et sandbox spill med snø. Ventet på dette siden det lille glimtet av snø i Liberty City Stories. Kjøringen ser bedre ut nå enn den gjorde på den tidligere gameplay videoen. Om dette har med snøen å gjøre, gjenstår å se.

Skrevet

Damn! Hver gang jeg ser en gameplayvideo av Mafia 2 blir jeg like imponert. Siden den første videoen har spillet virkelig vokst, og det meste jeg var skeptisk til i de første videoene er forandret på nå. Kan ikke si annet enn at dette skal inn i hylla på releasedagen. Det har ikke sjangse til noe annet.

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Ble det vist noe fra Prototype på E3?

Skrevet (endret)

Hehe jo hvorfor ikke :p

Med denne E3en som har vært nå dette året ble helt sykt for min del ja!!!

Fikk omtrent alle drømmene oppfylt, gameplay fra Alan Wake "endelig", jeg håpet på et Mario spill og fikk 2, men likte best at Super Mario Galaxy 2 ble vist!!

Golden Sun til DS var også en overraskelse, Uncharted 2 som ble vist fra en ny plass var jo helt fabelaktig grafikk og jeg fikk gåsehud når han ble jaget av det helikopteret, så faen ut som en film, bare en spillbar film!!! Og fikk se enda mer av God Of War 3 som var helt mindblowing med slakting og griselekker grafikk :D

Og Microsoft med Natal og Sony med Wand sjokkerte meg...

E3 dette året ble helt konge, mye bedre i år en ifjor!!!! :D

Og ja det er virkelig deilig å ha alt denne generasjonen!! :love:

Endret av Toman85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...