Gå til innhold

E3 - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kameragreiene så bra ut, men den Milo-videoen var jalla.

Alan Wake! YES!

Jeg fikk en aldri så liten teori om story'n til Alan Wake. Jeg tror at han egentlig ligger i koma, og i slutten av spillet våkner han, og så skriver han boka om det han "drømte".

Skrevet (endret)
Kameragreiene så bra ut, men den Milo-videoen var jalla.

Alan Wake! YES!

Jeg fikk en aldri så liten teori om story'n til Alan Wake. Jeg tror at han egentlig ligger i koma, og i slutten av spillet våkner han, og så skriver han boka om det han "drømte".

No shit sherlock :p Vi har jo hørt den stemmen i eldre trailere og "Alan, Wake up". Tror det vil være litt billig å bare si at alt var en drøm da. Er vel heller noe sånn at drømmer går over i virkelighet, og at han i så fall må kjempe for å våkne hvis det bare er drøm.

...elno sånt...

edit: Dette skal egentlig tas i microsofts E3 tråd da, som er oversvømt akkurat nå,

Endret av Gormers
Gjest Bruker-127711
Skrevet

Kommer Actiovision-Blizzard til å vise frem noe? SC2 eller noe lignende, eller holder de det til sin egen årlige konferanse?

Skrevet

Det er sikkert nok linker til GameSpot-stream av EA her nå. Lurer på hva vi har å vente oss der, kan ikke si jeg har holdt meg så oppdatert på hva hver enkelt utvikler har av nye spill.

Skrevet

Blir aldri nok linker :p Alltid noen som ikke finner dem.

Men jeg forventer iallefall å se Mass Effect 2 fra EA, og kommer til å se på dem for å se det.

Skrevet
Kommer Actiovision-Blizzard til å vise frem noe? SC2 eller noe lignende, eller holder de det til sin egen årlige konferanse?

De har Blizzcon i år ja.

Han spurte ikke om det var Blizzcon, men om de holdt sine nyheter til den og bare den.

Han lurte rett og slett på om Activision-Blizzard skal vise fram noe på E3 også.

Skrevet
Blir aldri nok linker :p Alltid noen som ikke finner dem.

Å du har de som rett og slett ikke kan se... (jobber nattskift og alt er blokkert) typisk <_<. Heldigvis kommer jeg inn her! Så jeg håper noen serverer litt info på hva som blir/blitt vist fram uteover natten ^_^ Takker :D

Skrevet

Left 4 Dead 2...

På en måte er jeg både skuffet og glad. Glad fordi det virker som grafikken er oppdatert, og man får leke seg med motorsag og andre håndvåpen. Skuffet, fordi det virker som det forrige spillet, bare pussa opp med noen nye våpen og folk.

Jeg er skuffet over at det er dette Valve viser på E3, og ikke en trailer for Half-Life 2: Episode 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...