Gå til innhold

Trenger spill som kan ta meg til land langt borte

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen spesiell sjanger du er ute etter.....Fantasy sjangeren har jo spawnet spill i alle sjangre.

Rollespill - Strategi - FPS - RTS - MMO

Skrevet

Heroes of Might and Magic V, eller en av forgjengerne. Spillene er en blanding av rpg og turbasert strategi. Kan ta litt tid å sette seg inn i spillet i starten hvis du ikke har vært borti noen av dem fra før, men det er verdt det.

Skrevet

Beyond Good and Evil!!!

Den Lengste Reisen

Den Legste Reisen: Drømmefall!

I alle 3 blir du slukt inn og veldig godt kjent med karakterene! Fantastiske spill :)

Skrevet (endret)

Nei nei nei.

Morrowind, Baldur's Gate, Mass Effect, KOTOR, King's Bounty, Icewind Dale, Neverwinter Nights, Daggerfall (mye slit med DOS og sånn men dog), Heroes III, Gothic I, Gothic II og NetHack.

Edit: Drizzt er forresten i både Baldur's Gate I og II.

Endret av Wartom
Skrevet

Hvordan gikk det med drizzt?

Jeg leste bokserien om han fra forgotten realms, der endte han opp i en dvergelandsby etter å ha kommet til overflaten, RPG er ikke helt min type spillså hadde vært kult å blitt fortalt hva som skjedde.

Skrevet

Lever vel som ranger i Forgotten Realms sist jeg sjekka...

En av mine absolutt favorittfigurer fra min tid som leser av slike bøker. Man MÅ lese hele livshistorien hans hvis man først skal ta seg bryet, med de tilhørende sidesprangene til Jarlaxle/Artemis/Tasslehoff/Wulfgar mm!

Skrevet
Dere foreslår jo BARE RPG spill -.-

Kan ikke akkurat si at CS eller COD tar deg så langt vekk at det gjør noe :p

Hva med Halo 3 da? Er jo ikke så mange actionspill som tar deg "til et land langt borte" ? Føler at jeg tar skammelig feil (:p) *tenke på eldre spill som abes exodus og lignende* egentlig..

Skrevet (endret)

Neimen herregud da folk, er jo masse andre sjangre... Point'nClick spill som Syberia, Lengste Reisen, Monkey Island er jo konge :) Og så har du faktisk mange FPS spill med utrolig god historie også

Endret av NerdRage

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...