Gå til innhold

Nytt Stalker kunngjort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
blir spennende dette, synd de ikke skifter ut xray motoren med noe annet da

 

Er du sikker? Det var ganske solide rykter om at dei skulle bruke ein annan, CryEngine trur eg det var?

 

Trist om dei beholder den gamle motoren, den er grusom å kjøre. Den ser sikkert forholdvis grei ut, men etter to spel med tonnevis av bugs så har eg lite elsk til overs for den.

 

Bortsett frå den eine skuffelsen ang motoren, og vonde minner frå bugs, så er eg så fantastisk opprømt over at dei kjem med enda eit spel. STALKER spela er faktisk noke av det kuleste eg har spelt, og blir ironisk nok berre gøyere med tida (*kremt* Med patcher ;P).

 

Sammensveisingen av historiene i dei to spela er så herlig, rett og slett. Om dei utvikler artifacts litegranne for å ligne Crysis til dels (eg elsker Crysis sine suit-modes, det er så herlig å hoppe dobbelt så høgt osv), så kan det bli ganske fett ganske fort.

Endret av Morghus
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

stalker spillene er gode spill etter de ble patchet. ang. det neste spillet i serien skal ryktene ha det til gsc har hyret inn et eget selskap til bugtesting. hvorvidt det er en god ting eller dårlig ting er blir jo å se. men sier jo egentlig litt om hvor ubrukelig den motoren er. lurer egentlig på om de tenker: her har vi brukt x antall millioner $ på en ubrukelig motor som knaptnok virker ;) hadde håpet på at ryktene om cryengine stemte men desverre tok de feil <_<

 

jaja, får ha dette også på release da :)

Lenke til kommentar

Motoren er jo langt fra ubrukelig - den har mange positive sider. Det er bare garasjekodingspreget som gjør at den spenner bein for seg selv.

Å lisensiere CryEngine2 kunne vært en god idé, men det koster vel gjerne mer enn det potensielt smaker. På den annen side, CryTek har vel ikke fått solgt den, så kanskje GSC kunne sikret seg en grei avtale. Det er jo synd om CE2 skulle forbli henvist til et par omfattende techdemoer.

Lenke til kommentar
Er Clear Sky verdt 89,- eller er det for mange bugs i det enda?

 

Hvis du elsket eneren, er det garantert verdt 89... Har personlig ikke hatt problemer med Clear sky. Det er dårligere "sammenheng" i storyen i Clear sky, og etter første myr-landskapet er det faktisk langt mer lineært enn SOC. Også er det bare én slutt til sammenligning med SOCs 7... Men grafikken er faktisk veldig, veldig bra, og jeg synes motoren "kler spillet," til tross for en del svakheter. Vær dog obs på at Clear sky er adskillig vanskeligere enn SOC - kan være du må bite i grasset og sette ned vanskelighetsgraden "in-game." SOC var jo ikke akkurat lett i utg. punktet.

 

Men for et fantastisk univers! Håper bare de skjerper artefakt-letingen i COP, den var jo helt ødelagt i Clear sky. Også håper jeg at stemningen ikke blir "utvannet" av for mange oppfølgere.... :lol:

Lenke til kommentar

Sett bort i fra bugs og at den krevde mye likte jeg faktisk X-ray motoren, den ga en et skalgs "østblokk-preg" over hele STALKER, noe som passet med hele spillet, og i tilleg en god atmosfære. Tror dette skal skaffes enda jeg ikke har fått gjennom hele STAKLER.

Lenke til kommentar
Sett bort i fra bugs og at den krevde mye likte jeg faktisk X-ray motoren, den ga en et skalgs "østblokk-preg" over hele STALKER, noe som passet med hele spillet, og i tilleg en god atmosfære. Tror dette skal skaffes enda jeg ikke har fått gjennom hele STAKLER.

Likte faktisk også motoren pga stemningen, men hadde ikke sagt nei til CryEngine 2 da :p . Nå hadde jeg ingen problemer med å kjøre STALKER og har hatt få bugs så sånn sett er det jo ganske greit. Tror nesten jeg skal få tatt fram spillet i morgen eller til helgen siden jeg ikke har i nærheten fått spilt gjennom hele spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...